• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

عامل اصلی شکست نهضت مشروطه دخالت بیگانگان بود/ تغییر ۵ بخشدار در ۴ سال در شأن دولت تدبیر و امید نیست

  • کد خبر : 6001
  • 13 مرداد 1396 - 13:19
عامل اصلی شکست نهضت مشروطه دخالت بیگانگان بود/ تغییر ۵ بخشدار در ۴ سال در شأن دولت تدبیر و امید نیست

امام جمعه کیش با انتقاد از تغییرات پی درپی مدیریت در بخشداری کیش و انتخاب پنجمین بخشدار طی چهار سال اخیر اظهارکرد : عمر مدیریت و ثبات آن به زیر ۱۰ ماه رسیده است که این اقدام نه با تدبیر سازگاری دارد و نه با امید ، نبود ثبات مدیریتی امید را سست و تدبیر را زیر سئوال می برد.

به گزارش کیشوند نیوز، حجت‌الاسلام حسن علیدادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جزیره کیش اظهار کرد: نهضت مشروطه در ایران در شرایطی شکست خورد که ایران مهیای مبارزه جدی با استکبار و استعمار می‌شد اما دخالت بیگانگان بخصوص انگلیس سبب انحراف در حرکت عمومی ملت ایران شد.

وی افزود: سفارتخانه برخی کشورهای بیگانه و در راس آنها انگلیس بین مردم رعب و وحشت ایجاد کردند و از سویی بین مشروطه خواهان اختلاف در سبک مبارزه ایجاد شد و در شرایطی که برخی به دنبال مبارزه با استبداد بودند، برخی در صدد مبارزه با استعمار برآمدند و شرایط به شکل دیگری رقم خورد و موجب شد تا این نهضت به نتایج اصلی خود دست نیابد.

امام جمعه کیش با اشاره به ضرورت هوشیاری مردم در همه شرایط و صحنه‌ها، عنوان کرد: دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورهای مختلف در جهان وجود داشته اما تنها عاملی که توانسته توطئه‌های جریان استکبار را خنثی کند، هوشیاری مردم و رهبری آگاهانه‌ای بوده است که جریان داشته و برای صیانت از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان نیز باید این هوشیاری و تبعیت از ولایت را همواره در درون خودمان حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام علیدادی با بیان این که بمباران هیروشیما و ناکازاکی بوسیله سلاح هسته‌ای از جمله ننگ‌های بزرگ تاریخ بر دامان مدعیان حقوق بشر در دنیا یعنی آمریکایی‌ها است، ادامه داد: هزاران هزار انسان بی‌گناه در جریان یک جنایت بزرگ توسط آمریکایی‌ها کشته و زخمی شدند و ما نمونه‌های زیادی از این جنایات را در کارنامه مدعیان حقوق بشر در دنیا سراغ داریم که به هیچ اصلی در دنیا پای‌بند نیستند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، تأکید کرد: توصیه‌های ۱۰ گانه رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس‌جمهور باید سرلوحه حرکت همه وزرا و مسؤولان دولت حتی در دورترین نقاط کشور باشد.

امام جمعه کیش در بخش پایانی اظهارات خود ضمن تقدیر از بخشدار سابق جزیره کیش با انتقاد از تغییر مداوم بخشداران این جزیره در طول ۴ ساله اخیر، گفت: در طول ۴ سال، ۵ بخشدار در جزیره کیش منصوب شده است که در شان دولت تدبیر و امید نیست چرا که لازمه یک کار موفق در یک جایگاه این است که که ثبات مدیریتی وجود داشته باشد.

منبع:خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6001
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.