• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری سومین فستیوال فوتبال پایه در کیش + تصاویر

  • کد خبر : 5729
  • 31 تیر 1396 - 14:15
برگزاری سومین فستیوال فوتبال پایه در کیش + تصاویر

سومین فستیوال فوتبال با عنوان فستیوال شهرستانی فوتبال دوستان زیر ۱۲ سال در جزیره کیش برگزار شد.

محمود پازوکی در این رابطه گفت: با هدف توسعه و پیشرفت فوتبال پایه در کشور هرساله تلاش های زیادی در مدارس و آکادمی های فوتبال سراسر کشور انجام می شود که خروجی اصلی استعدادهای خوب فوتبال آن در چندین فستیوال مطرح می شوند.

رئیس هیئت فوتبال کیش با اشاره به اینکه سال گذشته فوتبال جزیره کیش توانست در این حوزه جزو هیئت های برتر کشور قرار گیرد افزود: امسال هم مدارس فوتبال کیش با جدیت آموزش فوتبال پایه را پیگیری کرده اند که شاهد برگزاری سومین فستیوال با عنوان فستیوال شهرستانی فوتبال دوستان زیر ۱۲ سال بودیم.

پازوکی گفت: بیش از ۱۵۰ فوتبالیست زیر ۱۲ سال همزمان با سراسر کشور در شش کارگاه مهارتی ضربه سر، شوت، حمل توپ، دریبلینگ، چرخش با توپ و کنترل توپ با هم به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: مرحله بعد فستیوال هم که از اهمیت ویژه ای برخوردار است فستیوال استانی است که ۲۰ مرداد برگزارمی شود و در نهایت ۲۵ نفر از این فوتبالیست های زیر ۱۲ سال انتخاب می شوند.

رئیس هیئت فوتبال کیش با تاکید بر اینکه تمامی تست ها بر اساس قوانین روز فیفا و توسط مجرب ترین مربیان فوتبال کیش گرفته می شود گفت: ۱۴ نفر پس از ۲۰ روز تمرین از بین ۲۵ نفر مرحله استانی گزینش نهایی می شوند تا در مرحله فستیوال کشوری که نیمه دوم شهریور برگزار خواهد شد شرکت کنند.

پازوکی در پایان تاکید کرد برنامه ریزی ها برای ارتقای سطح فوتبال و فوتسال جزیره کیش انجام شده و ترکیب کمیته های مختلف هیئت هم انتخاب شده اند که همگی یک هدف و ان هم ارتقای فوتبال و فوتسال در جزیره زیبای کیش را دنبال می کنند.























   عکاس : جعفر همافر

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5729
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.