• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

کشف حدود ۱۹ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری۲۲ قاچاقچی در کیش

  • کد خبر : 560
  • 10 اردیبهشت 1395 - 20:58
کشف حدود ۱۹ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری۲۲ قاچاقچی در کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش از کشف حدود ۱۹ کیلوگرم انواع موادمخدر و ‏دستگیری ۲۲ قاچاقچی ، خرده فروش و مصرف کننده موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در جزیره کیش خبر داد. سرهنگ حسین دهکی گفت : در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء امنیت ‏اجتماعی از ابتدای امسال، با تلاش ماموران پلیس […]

فرمانده انتظامی ویژه کیش از کشف حدود ۱۹ کیلوگرم انواع موادمخدر و ‏دستگیری ۲۲ قاچاقچی ، خرده فروش و مصرف کننده موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در جزیره کیش خبر داد.

سرهنگ حسین دهکی گفت : در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء امنیت ‏اجتماعی از ابتدای امسال، با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ‏کیش، فرماندهی دریابانی و سایر رده های انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ کیلو و ۵۲۶ گرم انواع ‏موادمخدر از نوع تریاک، حشیش ، شیشه و شیره تریاک کشف شده است .
‏وی اظهار داشت : مواد کشف شده شامل ۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش، ۴ کیلوگرم تریاک ، ۷۱۶ گرم شیشه،۱۱۰ ‏گرم شیره تریاک است که در این راستا ۱۰ قاچاقچی، ۱۲ خرده فروش و ۶۸ مصرف کننده موادمخدر دستگیر شده اند.‏
فرمانده انتظامی ویژه کیش با اعلام اینکه افراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار ‏داشت: مبارزه با موادمخدر بی امان و همیشگی است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=560
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.