• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مسئولان فکری به حال آموزش و پرورش جزیره کنند / آموزش و پرورش کیش بدون سرپرست اداره می‌شود!!

  • کد خبر : 5100
  • 23 خرداد 1396 - 12:40
مسئولان فکری به حال آموزش و پرورش جزیره کنند / آموزش و پرورش کیش بدون سرپرست اداره می‌شود!!

حال و روز این روزهای آموزش و پرورش جزیره کیش خوب نیست و شنیده می شود که این اداره چند هفته ای هست که بی سرپرست است.

به گزارش کیشوند نیوز، وضعیت بد آموزشی و پرورشی در جزیره کیش و اختلافات موجود در بین متولیان این اداره به حدی بوده و هست که حتی صدای امام جمعه شهر را هم در آورد. چند ماه قبل بود که حجت الاسلام علیدادی در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد که اگر مسائل مربوط به آموزش و پرورش در کیش مرتفع نشود، وضعیت موجود را برای عموم افشا خواهد کرد.

وی گفته بود که فعلاً به حرمت انتخابات چیزی نمی‌گوید و افشای مسائل را در صورت برطرف نشدن، به بعد از انتخابات موکول خواهد کرد.

در بهبوهه انتخابات بود که به‌ یکباره کانال اطلاع رسانی آموزش و پرورش فعالیت‌های خود را قطع می‌کند و ما گمان می‌کردیم که آقای رئیس فعال، مشغول فعالیت‌های انتخاباتی است. اما حالا خبر می‌رسد که بیش از چند هفته است که این اداره بدون سرپرست می‌چرخد؟! و این امر باعث نارضایتی فرهنگیان شده است.

نارضایتی کیشوندان از وضعیت بد آموزشی و پرورشی در بین دانش آموزان و ناگفته‌های امام جمعه محترم از یک سو، و نبود سرپرست برای این اداره از سوی دیگر، نشانگر وضعیت اسفناک این مقوله بسیار مهم در جزیره کیش می‌باشد و شاید دعای خیر در این شب‌های عزیر تنها مرحمی باشد برای درمان وضعیت بیمار سیستم آموزشی در جزیره کیش.

حال نوبت آن رسیده آنهایی که ادعای مالکیت بر این نهاد را دارند، جوابگوی خواسته‌ها و وضعیت موجود باشند. این‌بار نه گمرک مسئولیتی دارد و نه سرمایه‌گذار یک شرکت خارجی است.

آقایان باید بدانند که آموزش و پرورش پایه و اساس برای هر شهر و جامعه‌ای است و آ‌ن‌را با یک بنگاه اقتصادی یا محیطی برای عرض اندام اشتباه نگیرند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5100
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.