• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

پلمپ ۲ واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 4865
  • 09 خرداد 1396 - 10:37
پلمپ ۲ واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان

معاون اجتماعی پلیس کیش، گفت: هرگونه هنجار شکنی در ماه مبارک رمضان با اعمال قانون از سوی پلیس و معرفی به مراجع قضایی روبرو خواهد شد.

به گزارش کیشوند نیوز از پلیس کیش، ” سرهنگ یونس شعبانیان ” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش ضمن آروزی قبولی طاعات وعبادات کیشوندان و گردشگران جزیره کیش گفت: هنجار شکنی و عدم رعایت شئونات اسلامی به ویژه تظاهر به روزه خواری وعدم رعایت آیین نامه های اداره اماکن عمومی با اعمال قانون از سوی پلیس روبروخواهد شد .

وی تصریح کرد : ابلاغیه ای به کلیه مراکز پذیرایی از سوی اداره اماکن عمومی پلیس کیش صورت پذیرفته، که با توجه به حضور گردشگران در جزیره برخی از مراکز رستورانی در نقاط مختلف نسبت به ارائه خدمات رستورانی در ساعات روز به مسافرین اقدام نمایند .

وی افزود : متاسفانه دو واحد صنفی با عدم توجه به مقررات ابلاغ شده در حال ارائه خدمات رستورانی بودند که در بررسی اولیه کارشناسان اداره اماکن، وضعیت رعایت بهداشت نیز در واحدهای مورد نظر مورد سوال واقع گردید و با در خواست پلیس، کارشناسان مرکز توسعه سلامت در محل حاضر و نسبت به بررسی وضعیت اقدام نمودند لیکن با توجه به تخلفات حوزه اماکن، پلمپ و متخلفین به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

سرهنگ شعبانیان در خاتمه با بیان اینکه جزیره کیش با برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی قابل توجه وحضور نماز گزاران و سفره های افطار در کلیه مساجد و حسینه ها نمادی ازیک جامعه اسلامی اعلام داشت را به تصویر می کشاند در صیانت از این شاخصه ارزشمند، پلیس با هرگونه هنجار شکنی و تظاهر به روزه خواری در اماکن عمومی با قاطیت برخورد و این دسته افراد طبق قانون اقدام و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4865
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.