• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

محرومیت چهار ماهه سهیل شاملی به‌همراه از دست دادن نیم فصل سال آینده لیگ اسکواش

  • کد خبر : 4787
  • 05 خرداد 1396 - 3:39
محرومیت چهار ماهه سهیل شاملی به‌همراه از دست دادن نیم فصل سال آینده لیگ اسکواش

کمیته انضباطی اسکواش کشور، سهیل شاملی بازیکن تیم اسکواش کیش را بدلیل رفتار ناشایست در هفته پایانی لیگ برتر اسکواش، به‌مدت ۴ ماه محروم کرد و از حضور این بازیکن در نیم فصل سال آینده این لیگ نیز جلوگیری کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، نشست کمیته انضباطی لیگ اسکواش چهارشنبه با حضور مسئولین فدراسیون اسکواش، رئیس کمیته انضباطی، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و پرسنل حراست، در محل فدراسیون اسکواش برگزار شد.

علیرغم احضار سهیل شاملی به کمیته انضباطی، وی در این جلسه حاضر نشد.
بنابراین در این جلسه گزارشات مربوط به سرداور توسط اعضا مطالعه و بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به سوابق مشابه و تعهدات قبلی وی به فدراسیون، احکام انضباطی برای شاملی صادر گردید.

کمیته انضباطی اعلام کرد که رفتار این بازیکن بدلیل اینکه باعث می شود این خلقیات در نسل های بعدی (از جمله برادر کوچکترش که عضو تیم ملی جوانان است) هم به عنوان الگویی بد رسوخ ‌کند و کمیته انضباطی با جمیع نظرات و رأی اعضا وی را محروم می‌کند.
بر این اساس به‌دلیل توهین به داور و رعایت نکردن ارزش های فرهنگی در میادین ورزشی و در حین و بعد از اتمام مسابقه، جرایم زیر برای سهیل شاملی اعمال و ابلاغ گردید:
– محرومیت ۴ ماهه از تاریخ ۳ خرداد تا ۳ مهر سال جاری از حضور و شرکت در مسابقات
– محرومیت در نیم فصل لیگ سال‌جاری از کلیه باشگاه ها
– شروع مجدد بعد از دوران محرومیت با تأیید سازمان لیگ خواهد بود
همچنین مقرر شد در خصوص رفتارهای این ورزشکار مسئولین فدراسیون با والدین این بازیکن مذاکره نمایند.

به گفته اعضای کمیته انضباطی، شاملی پیش از این متعهد شده بود که اعمال و رفتار ناشایست غیرورزشی و ارزشی را در اسکواش تکرار نکند، رعایت حرمت ها و هنجار ها را در میادین ورزشی داشته باشد و از هرگونه هنجار شکنی و توهین به داوران پرهیز نماید.

بعد از نشست کمیته انضباطی و اعلام حکم کمیته انضباطی، سهیل شاملی دلیل عصبانیت و پرخاشگری‌های خود نسبت به داور مسابقه را ضربات شدید وارد شده به سر و بینی و در نتیجه نداشتن هوشیاری کامل در حین اجرای مسابقه اعلام کرد.
وی همچنین عنوان کرد که یک عده سودجو نمی‌خواهند من در این رقابت‌ها حضور داشته باشم و امیدوارم که مسئولین فکری به حال این رشته ورزشی بکنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4787
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.