• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بیش از ۸۰ درصد مردم در جزیر کیش در انتخابات شرکت کردند

  • کد خبر : 4719
  • 31 اردیبهشت 1396 - 6:18
بیش از ۸۰ درصد مردم در جزیر کیش در انتخابات شرکت کردند

بخشدار کیش میزان مشارکت ساکنان و گردشگران در کیش را بیش از ۸۰ درصد اعلام کرد و گفت : ۲۶ هزار تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری برای شعبه های بخش کیش صادر شد .

احمد زاهدی روز شنبه در بخشداری کیش و در جمع خبرنگاران اظهار کرد : پس از اتمام زمان تعیین شده برای اخذ رای در ساعت ۲۴ جمعه شب ، شمارش آرا در هر یک از ۲۴ شعبه تعیین شده انجام گرفت و صورت جلسه آن نیز به بخشداری برای تجمیع اعلام شده است .
وی افزود : پس از تجمیع، آمار نهایی به بندر لنگه و پس از آن برای نتیجه گیری نهایی و ارسال به وزارت کشور به استان فرستاده می شود.
بخشدار کیش در مورد تعرفه های مصرف شده در انتخابات گفت : ۲۶ هزار تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری صادر شد ، برای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا چون به صورت دستی صورت گرفت پس از جمع بندی مشخص می شود.
وی در مورد گزارش تخلفات احتمالی گفت : تخلف خاصی نبوده و بیشتر تخلفات اشتباه و نا آگاهی از قوانین بود.تذاکرات لازم داده شد و بازارسان و هیات اجرایی نیز به صورت مرتب از شعبه ها بازدید داشتند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات بخش کیش نیز فرایند برگزاری انتخابات را خوب ارزیابی کرد و گفت : مردم با شور و شوق در انتخابات شرکت کردند و عوامل اجرایی ، نظارت و بازرسان صندوق ها به دقت بر همه چیز نظارت داشتند.
مراد مصطفی پور امنیت انتخابات را خوب ارزیابی کرد و گفت : تخلف خاصی نبوده است و انتخابات سالم همراه با آرامش برگزار شد.
وی در مورد اتمام تعرفه ها گفت : تعرفه ها برای انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس به تمامی شعبه ها داده شد و کمبودی از بابت تعرفه نداشتیم.
در بخش کیش که شامل جزایر کیش ، هندورابی و لاوان است ۲۴ شعبه ( ۱۹ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار ) برای اخذ رای شهروندان در نظر گرفته شد.
در این دوره ۲ صندوق ثابت و سیار برای جزیره لاوان و یک شعبه در جزیره هندورابی مستقر خواهد بود که اقدامات لازم برای انتقال صندوق به جزایر نیز صورت گرفت .

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4719
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.