• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش درجایگاه نخست اقدامات فرهنگی وپیشگیری کشور

  • کد خبر : 4646
  • 25 اردیبهشت 1396 - 20:12
شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش درجایگاه نخست اقدامات فرهنگی وپیشگیری کشور

امام جمعه کیش نیز دراین نشست گفت: انسان درارتکاب اعمال اشتباه از قدمهای کوچک شروع می کند که اگر درهمان ابتدای راه با آموزش وفرهنگسازی ذهن افراد نسبت به خطایشان روشن شود بسیاری از انسانها از ورطه نابودی نجات می یابند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، درنشست شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر که با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و رؤسا و مدیران دستگاه ها، نهادها و ادارات جزیره در سالن اجتماعات ستاد مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش برگزار شد دکتر مونسان با تقدیر از فعالان این شورا که باعث کسب موفقیتهای بسیاری برای این جزیره در بین تمامی شهرها شده است گفت: اینکه جزیره کیش در بحث اقدامات فرهنگی وپیشگیرانه عنوان نخست کشوری را کسب می کند مرهون خدمات بخش های مختلف است که با اقدامات خوب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش فعالیتهای خوبی را انجام داده اند.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی دراجرای موفق طرح طرد معتادان متجاهر گفت: درکنار همه این اقدامات تهیه بسته های آموزشی به همت نهادهای آموزشی ودانشگاهها و برنامه سازی های صداوسیما درزمینه پیشگیری و افزایش آگاهی خانواده ها درزمینه ایجاد شهری از عاری از مواد مخدر نقش موثری ایفا کرده اند.

مونسان تاکید کرد: تهیه آمار دقیق ومشخص کردن وضع موجود توسط ارگانهای مرتبط به مردم،  کمک می کند با بهره گیری از کارشناسان، برنامه ریزیهای مناسبی درزمینه مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم.

امام جمعه کیش نیز دراین نشست گفت: انسان درارتکاب اعمال اشتباه از قدمهای کوچک شروع می کند که اگر درهمان ابتدای راه با آموزش وفرهنگسازی ذهن افراد نسبت به خطایشان روشن شود بسیاری از انسانها از ورطه نابودی نجات می یابند.

وی ابراز امیدواری کرد هماهنگونه که درعرصه فرهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر کیش موفق عمل کرده درزمینه ایجاد شهری عاری از مواد مخدر نیز شاهد موفقیت های این شورا باشیم.

فرمانده ویژه انتظامی کیش هم با ارائه آماری درخصوص اقدامات انجام شده درزمینه های کشف وضبط مواد مخدر، دستگیری توزیع کنندگان و پاکسازی کیش از حضور معتادان متجاهر گفت: یکی از اقدامات موثر درخصوص پیشگیری از ترویج مواد مخدر دربین جوانان از بین بردن زمینه های آن از یک سو و ترغیب جوانان به استفاده از امکانات تفریحی سالم مانند ورزش از سوی دیگر است.

حمایت از پایان نامه های دانشجویان درزمینه های پیشگیری از مواد مخدر توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش یکی از موارد مطرح شده دراین نشست بود که قرار شد به همت دانشگاهها دراین زمینه اقداماتی صورت گیرد.

همچنین درپایان این نشست با اهدای حکمی توسط دکتر مونسان، محمد پازوکی به عنوان رییس کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش معرفی شد.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران ارگان ها و نهاد های مختلف از جمله نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز کیش، هلال احمر، مرکز توسعه سلامت کیش، بسیج و سپاه پاسداران، معاون ورزش و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند و گزارشی از اقدامات ۲ماهه سال ۹۶دستگاه های خود در راه مبارزه با مواد مخدر ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4646
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.