• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اماکن اقامتی غیر مجاز نبایستی در چرخه خدمات گردشگری قرار گیرند

  • کد خبر : 4584
  • 20 اردیبهشت 1396 - 10:43

رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: فعالیت واحد های غیر مجاز اقامتی که احتمال بروز و ظهور برخی از تخلفات و جرایم به ویژه در حوزه امنیت اخلاقی را متصور می سازند با نظارت دقیق بایستی از چرخه خدمات گردشگری خارج شوند.

به گزارش کیشوندنیوز از پایگاه خبری پلیس ، سرگرد حسن درستی در پی پلمپ دو واحد اقامتی غیر مجاز گفت: بدنبال اقدامات نظارتی در حوزه اماکن عمومی، دو مجموعه اقامتی غیر مجاز در سطح جزیره شناسایی شد که بدون رعایت قوانین و مقررات و آئین نامه حوزه اماکن عمومی نسبت به در اختیار قرار دادن واحد های آپارتمانی اقدام می کردند.
وی افزود : پس از هماهنگی قضایی نسبت به بازرسی از واحد های آپارتمانی مجموعه اقامتی مورد نظر، اقلام ممنوعه و مجرمانه در محل کشف و متهمان و مسئول مجموعه اقامتی به مراجع قضایی معرفی شدند که در این راستا واحدهای آپارتمانی مورد نظر با دستور قضایی پلمب شدند.
سرگرد درستی تاکید کرد : با اقدامات نظارتی اجازه بروز و ظهور مفاسد اخلاقی و اقدامات مجرمانه در حوزه امنیت اخلاقی را به متخلفان نخواهیم داد و در راستای وظایف محوله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی که امنیت اخلاقی جامعه را دچار مشکل می کند با جدیت برخورد خواهیم کرد.
رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی ویژه کیش تصریح کرد : این فرماندهی اجازه نمی دهد تعداد معدودی از افراد با رعایت نکردن قوانین و مقررات، امنیت اجتماعی کیشوندان و گردشگران را دچار مشکل کنند .
سرگرد روح الله زمانی رئیس پلیس آگاهی کیش نیز در روزهای اخیر در مورد ساماندهی خانه های شبانه اظهار کرد : در آخرین جلسه شورای تامین تصمیمات خوبی مصوب شد که با اجرای آن خانه های شبانه ساماندهی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4584
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.