• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دیدار هیأت‌های نظارت و اجرایی انتخابات کیش با حجت الاسلام علیدادی

  • کد خبر : 4353
  • 07 اردیبهشت 1396 - 9:11
دیدار هیأت‌های نظارت و اجرایی انتخابات کیش با حجت الاسلام علیدادی

هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات جزیره کیش با امام جمعه کیش دیدار کردند.

به گزارش کیشوند نیوز از صدا و سیمای کیش، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در این مراسم با تشکر از زحمات همه مسئولان دخیل در برگزاری انتخابات امسال گفت: روحیه تعامل و هماهنگی در هیئت های نظارت و اجرایی انتخابات کیش خوب است و این نشان از برگزاری انتخاباتی باشکوه  توام با آرامش  خواهد داشت.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه در ادوار مختلف انتخابات در جمهوری اسلامی ایران دولت های مختلفی روی کار آمده اند بیان کرد:  در قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات همیشه چیزی که رعایت شده است اخلاق اسلامی و پایبندی به قانون بوده است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در دوره های قبل افتخاری برای کشور و نظام بوده است گفت: امسال هم با راهنمایی های رهبری و بصیرت و هوشمندی مردم شاهد ثبت افتخار دیگری خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با برشمردن برخی از وظایف اصلی شوراهای اجرایی و نظارت بر انتخابات تاکید کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که هیچ تخلفی صورت نگیرد و اگر هم انجام شد با جدیت برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: همه کاندیداهایی که صلاحیت آن ها تایید می شود افرادی صالح هستند ولی مردم باید با توجه به قانون، بیانات رهبری و برنامه های آن ها بهترین کاندیدا و به بیان بهتر کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه کیش با توصیه به کاندیداهایی هم که در نهایت انتخاب می شوند گفت: منتخبین نباید برنامه ها و قول هایی که به مردم داده اند را فراموش کنند و همه توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندند.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی ها در کیش به گونه ای باشد که حضور مردم کیش در انتخابات جزو بیشترین مشارکت های کشورمان  محسوب شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4353
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.