• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دکتر مونسان در پیامی از نیروهای مسلح و بویژه نیروهای پدافند هوایی جزیره کیش تشکر کرد

  • کد خبر : 4204
  • 29 فروردین 1396 - 10:26
دکتر مونسان در پیامی از نیروهای مسلح و بویژه نیروهای پدافند هوایی جزیره کیش تشکر کرد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی این روز را به تمامی نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح می باشد:

 

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد آور رشادت‌ها ی دلاور مردانی است که در ارتشی مردمی و مکتبی جان خویش در طبق اخلاص نهاده و با توکل به خداوند و الهام از مکتب عاشورا برای دفاع از کیان این مرزو بوم جوانمردانه ایستادگی کردند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران که با گذری افتخار آمیز از حماسه دفاع مقدس و کسب تجارب ارزشمند در دفاع از تمامیت ارضی کشور کارنامه ای درخشان بر جای گذاشت، امروزه به مدد همت و تعهد متخصصان و دانشمندان داخلی دستاوردهای عظیم و گرانبهایی را در عرصه توانمندی‌های نوین نظامی و دفاعی بدست آورده و نقش مهمی در صحنه دفاعی منطقه و فرا منطقه بر عهده دارد.

۲۹فروردین ماه نه تنها در صفحات تقویم که در دل مردم قدرشناس ایران اسلامی به عنوان روز حماسه و ایثار ثبت شده است. در این فرصت ارزشمند، ضمن تقدیر از تلاش تمامی نیروهای مسلح نستوه و قهرمان کشور به ویژه دلیر مردان عرصه های پیکار با ظلم و ستم و نیروهای متعهد و سخت کوش پدافند هوایی جزیره کیش که مخلصانه در دفاع از این خطه زر خیز ایران اسلامی می کوشند سلامت و موفقیت آرزو دارم.

در پایان با تبریک این روز با شکوه به خانواده‌ گرانقدر شهدا و جانبازان عزیز ارتشی و تمام نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش، توفیق روز افزون این بزرگواران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) از خداوند منان خواستارم.

علی اصغر مونسان

 رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4204
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.