• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

ارتش دینی و اخلاق مدار ، ملت را سرمایه خود می داند

  • کد خبر : 4196
  • 29 فروردین 1396 - 7:24
ارتش دینی و اخلاق مدار ، ملت را سرمایه خود می داند

به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ، فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پیام تبریکی این روز را به فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی پلیس کیش، در این پیام تبریک، با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) که فرمودند: ارتش اساس یک مملکت است، آمده است:

حمد و سپاس بر خداوند تبارک و تعالی که به ما هستی بخشید و ما را از نعم و رزق و حضور خویش بهره مند ساخت.

سلام و صلوات به پیشگاه مقدس آخرین ذخیره الهی حضرت بقیه الله حجه ابن الحسن العسکری ارواحناله الفدا و درود و سلام بر ارتشیان سرافراز ولایت و حامیان ارزش ها که در راه تکریم و تعظیم شهدا همواره در تلاش اند.

اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل مجاهدت ها و جانفشانی های شهیدان سرافرازی همچون، صیاد شیرازی و هزاران شهید، جانباز، آزاده و رزمنده صبوری است که عمر، جوانی و قدرت خود را وقف خدمت به مردم و حفظ و حراست و پاسداری از کشور نموده اند.

بدون تردید ارتشی که بر اساس دینداری، اخلاق مداری و کارآیی تشکیل شده و ملت را سرمایه اصلی خود می داند قادر است در تمامی عرصه های مدیریتی، سازندگی و دفاعی مدافع راستین نظام مبتنی بر ولایت فقیه و حامی مستضعفین عالم باشد.

در بخش پایانی این پیام آمده است:

امیدواریم، تا در سایه استمرار درخشش خورشید ولایت بر کشورمان، خداوند متعال رزمندگان ارتش سرافراز ما را تا ظهور حکومت عدالت گستر مهدی موعود (عج) موفق و پایدار و ایران اسلامی را همواره آباد و آزاد نگاه داشته و قلب های آحاد ملت را با یکدیگر پیوندی ناگسستنی بخشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4196
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.