• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

بیش از ۲۵ هزار نفر از جمعیت حدود ۳۹ هزار نفری کیش واجد شرایط رأی دادن هستند

  • کد خبر : 4179
  • 28 فروردین 1396 - 14:12
بیش از ۲۵ هزار نفر از جمعیت حدود ۳۹ هزار نفری کیش واجد شرایط رأی دادن هستند

بخشدار کیش با بیان اینکه نتیجه بررسی صلاحیت دواطلبان دوم اردیبهشت ماه به داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا اعلام می شود گفت : از بین جمیعت حدود ۴۰ هزار نفری کیش ،بیش از ۲۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند .

احمد زاهدی بخشدار کیش اعلام کرد: بررسی تعیین صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی به پایان رسیده و برای اعلام نظر نهایی به هیات های نظارت ارسال شده است که آنها نیز تا اول اردیبهشت نتیجه نهایی را به بخشداری ها و فرمانداری های اعلام خواهند کرد.
وی گفت: نظر نهایی هیات نظارت در مورد تایید صلاحیت ها نیز دوم اردیبهشت ماه به داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا اطلاع داده می شود .
زاهدی تصریح کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها تائید نشده باشد چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود راهمراه با مستندات اعلام کنند که پس از آن هیات های نظارت نیز در یک بازه زمانی ۱۰ روزه به بررسی دوباره صلاحیت افراد می پردازند.
بخشدار کیش زمان تبلیغات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و داوطلبان شورای شهر را ۲۱ اردیبهشت ماه عنوان کرد و افزود : این فرصت تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رای قانونی است .
این مقام مسئول در بخشداری کیش با اعلام اینکه ۲۴ صندوق اخذ رای برای حوزه کیش، هندورابی و لاوان در نظر گرفته شده است گفت: از این تعداد ۱۹ صندوق ثابت و ۴ صندوق بصورت سیار فعال خواهند بود.
وی جمعیت کیش را  حدود ۳۹ هزار و ۸۵۳ نفر اعلام کرد و افزود : از این جمعیت بیش از ۲۵هزار نفر در کیش و یک هزار و ۵۰۰ نفر در لاوان و هندورابی واجد شرایط رای دادن هستند .
بخشدار کیش در پایان خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو شد و گفت : حضور مردم در این صحنه مهم توطئه های دشمنان در ایجاد تفرقه و جدایی بین مسئولان و مردم را خنثی خواهد کرد.

منبع ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4179
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.