• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تعداد ۱۷۷۵ نفر خدمات درمانی از مرکز توسعه سلامت کیش دریافت کردند

  • کد خبر : 3866
  • 04 فروردین 1396 - 17:40
تعداد ۱۷۷۵ نفر خدمات درمانی از مرکز توسعه سلامت کیش دریافت کردند

مرکز توسعه سلامت کیش در ۴ روز نخست نوروز امسال به ۱۷۷۵ نفراز ساکنان و گردشگران خدمات بهداشتی درمانی درمانی ارائه کرده است.

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت با بیان اینکه این مرکز از ۲۹اسفند سال گذشته با افزایش ساعات کاری همه روزه در دو نوبت صبح و عصر  به مراجعه کنندگان ارائه خدمات درمانی کرده است گفت: از۲۹ تا دوم  فروردین ۹۶ تعداد ۱۷۷۵نفر  به بخش های مختلف مرکز سلامت جامعه بوعلی و پایگاه های صدف و سحر مراجعه و خدمات قابل قبولی دریافت کردند.
دکتر رضانیا از دیگر فعالیتهای انجام شده در این مدت زمانی  رادر واحد مبارزه با بیماریها  به قرار ذبل عنوان کرد: ،تعداد۱۵ پرواز ،و ۱۲۶۹مسافر کنترل شده در واحد مراقبتهای مرزی فرودگاه، تعداد ۱۴ شناور کنترل شده در واحد مراقبتهای مرزی بندر گاه  ،و تعداد ۸۸ خدمه این شناورها نیز توسط واحد مراقبت های مرزی بندر گاه کنترل شدند.
لازم به ذکر است در نوروز امسال در مرکز توسعه سلامت کیش (شامل ستاد ،مرکز خدمات جامع سلامت ،و پایگاه های صدف و سحر )۵ پزشک و۲دندانپزشک بصورت چرخشی و در مجموع ۵۰ کارشناس و کادر درمانی در بخش های پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، واکسیناسیون، مامایی، مادر و کودک، تزریقات و پانسمان، بیماریها و بهداشت محیط و ۱۰ نفر از واحد های ستادی در زمینه ارائه خدمات مطلوب به  گردشگران نوروزی خدمات ارائه می دهند.
 
روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3866
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.