• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

بیش از ۱۵ هزار گردشگر در یک روز وارد جزیره کیش شدند

  • کد خبر : 3856
  • 03 فروردین 1396 - 23:20
بیش از ۱۵ هزار گردشگر در یک روز وارد جزیره کیش شدند

در دومین روز فروردین ۱۵ هزار و ۶۷۲ گردشگر وارد جزیره کیش شدند.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، در دومین روز فروردین ۱۵ هزار و ۶۷۲ گردشگر وارد جزیره کیش شدند که از این تعداد ۷ هزار و ۲۶۵ نفر از مسیر هوایی و ۸ هزار و ۴۰۷ نفر از طریق مسیر دریایی به این جزیره سفر کردند.

بر اساس این گزارش شمار گردشگرانی که  از۲۶ اسفند ۹۵ تا دوم فروردین ۹۶ از طریق مسیرهای هوایی و دریایی وارد جزیره کیش شدند  ۸۶ هزار و ۴۵۶  نفر بودند که نسبت به مدت مشابه پارسال با رشد بیش از ۸ و نیم درصد همراه بوده است . پارسال و در مدت مشابه ۷۹ هزار و ۵۴۵ گردشگر وارد این منطقه آزاد شده بودند.

در این مدت ۳۲ هزار و ۸۰۵ گردشگر از مسیردریایی   و۵۳ هزار و ۶۵۱ گردشگر نیز از مسیر هوایی به کیش سفر کرده اند .

گفتنی است این مسافران توسط ۳۸۳ پرواز از شهرهای مختلف کشور و ۶۲ سفرشناور مسافری و ۲۱۷سفر لندینگ کرافت ویژه حمل خودروهای سواری از بنادرآفتاب ، چارک و لنگه به جزیره کیش وارد شده اند.

با آغاز سفرهای نوروزی در سراسر کشور ،جزیره کیش به عنوان قطب مهم گردشگری کشور در یک هفته گذشته میزبان بیش از ۸۶ هزار گردشگر بوده است. افزایش شمار پروازها و راه اندازی خطوط مسافری هوایی بین جزیره کیش و بیشتر استان های کشور ، استاندارد سازی وارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات گردشگری ، افزایش جاذبه های نوین گردشگری از جمله ساخت بزرگ ترین تم پارک آبی کشور و مجموعه تفریحی و فرهنگی آوای خلیج فارس با آبنمای دریایی موزیکال در کنار اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده در نوار ساحلی و پارکهای زیبای ساحلی جزیره کیش از جمله امکانات وزیر ساخت هایی است که دراین منطقه آزاد وبا هدف رضایتمندی بیشتر گردشگران نوروزی فراهم شده است . همچنین ایجاد کمپ های چادری باامکانات مناسب و افزایش شمار لندینگ کرافت ها و شناورها نیز سفرهای دریایی را برای گردشگرانی که علاقمند هستند باخودروی شخصی به کیش سفر کنند آسان تر کرده است . امسال وباهدف تامین رفاه بیشتر هموطنان با افزایش شناورها، ظرفیت جابجایی مسافران مسیر دریایی از ۱هزار و ۱۰۰ صندلی به ۱ هزار و ۹۱۵صندلی افزایش یافت که همین امر سبب شد بسیاری از گردشگران نوروزی مسیر دریایی رابرای سفر به کیش انتخاب کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3856
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.