• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

معدوم کردن ۲۷۵۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در کیش

  • کد خبر : 3803
  • 29 اسفند 1395 - 8:25

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از معدوم کردن ۲۷۵۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، دکترمحمدرضا رضانیا اظهار کرد: با افزایش جمعیت مسافران نوروزی در جزیره کیش نظارت بر صنوف مختلف تهیه و توزیع مواد خوراکی نیز افزایش یافته است و در بازدید های به عمل آمده روز ۲۸ اسفند ماه ۲۷۵۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد شامل: پنیر، انواع سس و آبمیوه توسط کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط کیش از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در مناطق مختلف کشف و ضبط شد و به دلیل غیرقابل مصرف بودن از لحاظ بهداشتی و اتمام تاریخ مصرف آنها امحا شد.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: به استناد قوانین تهیه و توزیع مواد مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، همه متصدیان در اماکن غذایی ملزم به رعایت مقررات بهداشتی هستند.
وی افزود: واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش از اول اسفند ۹۵ تاکنون ۸۳۶ مورد بازدید انجام داده، و توصیه های لازم را به متصدیان این امور در توزیع و فروش ارائه داده است که از این میان ۳ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی تعطیل شد.
رضانیا تصریح کرد: به منظور رفاه حال کیشوندان و مسافران، کارکنان حوزه بهداشت کیش در تمامی ساعات شبانه روزآماده پاسخگوی شکایات بهداشت محیطی هستند.

شماره تماس مرکز بهداشت توسعه و سلامت کیش:

جهت تماس در وقت اداری: ۰۷۶۴۴۴۲۳۳۱۱  
 تماس شبانه روزی: ۰۹۳۶۶۸۵۸۰۸۵ 
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3803
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.