• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

انصراف ۴ نفر و رد صلاحیت ۶ نفر از ۵۱ کاندیدای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در غرب هرمزگان

  • کد خبر : 3762
  • 26 اسفند 1395 - 11:13
انصراف ۴ نفر و رد صلاحیت ۶ نفر از ۵۱ کاندیدای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در غرب هرمزگان

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: از مجموع ۵۱ نفر ثبت نام شده برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه غرب هرمزگان ، ۴۱ نفر در هیئت اجرای مورد تایید قرار گرفتند.

به گزارش کیشوند نیوز، بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع ۵۱ نفر داوطلب که برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس در غرب استان هرمزگان ثبت نام کرده‌اند، ۴ نفر انصراف دادند و ۶ نفر نیز در هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند و در مجموع پرونده ۴۷ نفر جهت بررسی به هیئت نظارت شورای نگهبان ارسال شده است.

وی در خصوص زمان شکایت رد صلاحیت شده های انتخابات میان دوره ای مجلس، افزود: بر اساس جدول زمان بندی، در مدت چهار روز از ۲۶ تا ۲۹ ، رد صلاحیت شده ها فرصت دارند شکایت خود را به هیات نظارت استان تقدیم کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان ادامه داد: در هرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس برگزار می شود که برای شوراهای روستا یکهزار و ۴۶۶ و شوراهای شهر ۵۲۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

این حوزه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است.که شامل شهرهای بندرلنگه ، پارسیان ، بستک و جزیره کیش با جمعیتی حدود ۲۵۰ هزار نفر است که از این تعداد ۱۳۰ هزار نفر در شهرستان بندرلنگه حضور دارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3762
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.