• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تخلیه و بارگیری کالا در بندر کیش از ۱.۸ میلیون تن گذشت

  • کد خبر : 3575
  • 15 اسفند 1395 - 10:45

“محمد جهانشاهی نسب” با اشاره به تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۸۲۷ هزار و ۴۱۳ تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بندرگاه این جزیره از ابتدای سال ۹۵ تا ابتدای اسفند ماه جاری، اظهار داشت: از این میزان، یک میلیون و ۵۶۲ هزار تن کالای غیر نفتی و ۲۶۵ هزار و ۴۰۵ تن کالای نفتی اختصاص دارد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد جهانشاهی نسب با اشاره به تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۸۲۷ هزار و ۴۱۳ تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بندرگاه این جزیره از ابتدای سال ۹۵ تا ابتدای اسفند ماه جاری، اظهار داشت: از این میزان، یک میلیون و ۵۶۲ هزار تن کالای غیر نفتی و ۲۶۵ هزار و ۴۰۵ تن کالای نفتی اختصاص دارد.

وی سهم عملیات مربوط به صادرات غیر نفتی در این بندر را رقمی بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۲ تن با افزایش ۳ درصدی و حجم واردات اینگونه کالاها را ۴۸ هزار و ۴۷۶ تن با کاهش ۳۱ درصدی اعلام کرد.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از کابوتاژ یک میلیون و ۵۰۹ هزار و ۴۳۰ تن کالای غیر نفتی در این بندر خبر داد.

وی مجموع تردد شناورها به بندر کیش را ۱۱ هزار و ۶۳۷ فروند اعلام کرد و افزود: طی این مدت، ۵۱ هزار و ۸۰۲ دستگاه خودرو توسط شناورهای لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی جزیره کیش به چارک و آفتاب و بالعکس جابجا شد که افزایش ۲۳۳ درصدی را در این بخش شاهد بودیم.

این مقام مسؤول از ترابری ۳۴۱ هزار و ۲۸۴ نفر مسافر از طریق این بندر سخن به میان آورد و گفت: در این زمینه نسبت به مدت مشابهسال گذشته، رشد ۳ درصدی به ثبت رسید.

جهانشاهی نسب در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۹۹ هزار و ۸۹۳ نفر در آب های این جزیره مرجانی، گشت دریایی با شناورهای تفریحی را تجربه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3575
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.