• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع راههای مقابله با استرس، پوکی استخوان و بیماری های شایع در مردان

  • کد خبر : 3567
  • 15 اسفند 1395 - 3:27
برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع راههای مقابله با استرس، پوکی استخوان و بیماری های شایع در مردان

کلاس های آموزشی با موضوع راههای مقابله با استرس، پوکی استخوان و بیماری های شایع در مردان توسط مرکز توسعه سلامت کیش برای کیشوندان برگزار شد.

***کلاس آموزشی  با مضوع پوکی استخوان و  بیماریهای شایع  در مردان
مریم هادیان کارشناس مسول سلامت خانواده با حضور در حسینیه کمپ سحر در خصوص پوکی استخوان  مطالبی ارائه کرد و گفت : علائم  پوکی استخوان راه تشخیص این بیماری واینکه همه مردان بالای ۶۵ سال باید بدون توجه به وضعیت سلامتیشان سنجش تراکم استخوان جهت تشخیص استئوپروز  انجام دهند .
وی تاکید کرد ورزش و رژیم غذایی با پروتیین کافی می تواند باعث افزایش مقاومت وقدرت عضلات ودر نتیجه کاهش احتمال افتادن  وشکستگی گردد.

دربخش دیگری از این کلاس  کلاس خانم دکتر شمس  در خصوص علائم خطر سرطان پوست ونشانه های خطر خالهای سرطانی  و در خصوص بیماریهای قلبی عروقی ، راههای پیشگیری از این بیماری که شامل:کاهش استرس / عدم مصرف دخانیات /  کنترل مرتب فشارخون وداشتن رژیم غذایی مناسب مطالب مفیدی ارائه داد

***کلاس اموزشی راههای مقابله با استرس

به مناسبت هفته سلامت مردان کلاس آموزشی تحت عنوان آشنایی با مفهوم و علل و علائم استرس جهت پرسنل مرد مرکزتوسعه سلامت کیش و مراقبین سلامت در سالن شهید همت مرکز سلامت جامعه برگزار گردید. مدرس این کلاس آقای تاج الدینی کارشناس مرکز توسعه سلامت کیش بود .هدف از برگزاری این کلاس آشنایی با علایم و عوامل ایجاد استرس، راهکارهای کاهش استرس بیماریهای استرس، آموزش مقابله با استرس در محل کار بود.
در بخش دیگری از این کلاس آموزشی آقای مرادی کارشناس مبارزه با بیماریهای این مرکز نیز در خصوص انواع سرطان های شایع در مردان مطالبی ارائه کرد.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3567
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.