• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

۲ شناور بین جزایر کیش و هندورابی در ایام نوروز تردد می‌کنند

  • کد خبر : 3531
  • 12 اسفند 1395 - 21:42
۲ شناور بین جزایر کیش و هندورابی در ایام نوروز تردد می‌کنند

سیداسماعیل موسوی با اشاره به آمادگی فرودگاه هندورابی برای نوروز ۹۶ اظهار داشت: با توجه به بازدید نمایندگان سازمان هواپیمایی کشور از امکانات مهیا شده در فرودگاه هندورابی برای صدور مجوز پرواز و در صورت تایید این سازمان، تا قبل از پایان سال ۹۵ مجوز و پروانه ۶ ماهه برای این فرودگاه صادر خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، سیداسماعیل موسوی با اشاره به آمادگی فرودگاه هندورابی برای نوروز ۹۶ اظهار داشت: با توجه به بازدید نمایندگان سازمان هواپیمایی کشور از امکانات مهیا شده در فرودگاه هندورابی برای صدور مجوز پرواز و در صورت تایید این سازمان، تا قبل از پایان سال ۹۵ مجوز و پروانه ۶ ماهه برای این فرودگاه صادر خواهد شد.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در بندر جزیره هندورابی اشاره کرد و افزود: بندر جزیره هندورابی عملاً به بهره‌برداری رسیده است و کشتی‌های تدارکاتی و مسافری در این بندر پهلو می‌گیرند و از نظر ارائه خدمات به شناورها مشکلی در این بندر وجود ندارد و امید است که بندر و فرودگاه جزیره هندورابی با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسمی برسد و عملا فرودگاه و بندر این جزیره  وارد چرخه حمل و نقل هوایی و دریایی شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش همچنین به اقداماتی در خصوص جابه‌جایی گردشگران بین جزایر کیش و هندورابی در ایام نوروز اشاره کرد و عنوان داشت: در طول ایام نوروز دو شناور به ظرفیت ۸۰ و ۵۵ نفره برای جابجایی گردشگران بین جزایر کیش و هندورابی تردد می‌کنند و این شناورها می‌توانند تا ۳ نوبت در این مسیر گردشگران را جابه‌جا نمایند.

موسوی بیان کرد: برای شرایط آب و هوایی بارانی، شناوری امن با ظرفیت ۴۰۰ نفر در نظر گرفته شده است و در مواقعی که دریا مواج باشد نیز از طریق هوایی این گردشگران جابه‌جا خواهند شد.

وی در پایان از جزیره هندورابی به عنوان جزیره آرامش نام برد و یادآور شد: جزیره هندورابی مکمل گردشگری برای جزیره کیش است تا گردشگران بتوانند در فضایی بکر و آرام لحظات خوبی را سپری کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3531
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.