• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تشریح تمهیدات لازم برای ایام عید در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

  • کد خبر : 3342
  • 03 اسفند 1395 - 12:19
تشریح تمهیدات لازم برای ایام عید در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش آماده ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران در نوروز ۹۶ است.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به فرا رسیدن بهار و عید نوروز و حضور گردشگران در جزیره زیبای کیش، جلسات ستاد نوروزی  در سه نوبت با حضور مدیران، مسئولان و سر پرستاران بخش های درمانی  بیمارستان کیش برگزار شد.

در این جلسات مسئولان بخش ها، گزارش آخرین اقدامات و تمهیدات لازم برای آماده سازی بخش های مختلف جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی را ارائه کردند و مقرر شد تمامی نیاز های دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز فراهم شود.

دکتر خلخالی با بیان اینکه تامین سلامت گردشگران و مهمانان نوروزی و کیشوندان اولویت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش است، گفت: بیمارستان کیش  همچون سال های گذشته از تاریخ ۲۰ اسفند ۹۵ تا ۲۰ فروردین سال ۹۶ در آماده باش کامل است و با تمامی ظرفیت نیروی انسانی و امکانات  آماده خدمت رسانی به کیشوندان و مهمانان نوروزی خواهد بود.

وی افزود: پزشکان متخصص و فوق تخصص در تمامی رشته ها  بنا به تشخیص ضرروت در ایام نوروز در این مرکز حضور دارند و برنامه ریزی  حضور پزشکان نهایی شده است. در این راستا ساعت کاری مطب پزشکان عمومی بیمارستان نیز ۲۴ ساعته خواهد شد.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش اظهار داشت: مذاکراتی با شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و سازمان های بیمه گر در خصوص پوشش بیمه ایی مسافران نوروزی انجام شده و بخش بیماری های خاص بیمارستان شامل تالاسمی، دیالیز  در تمامی ایام  خدمات ارائه می کنند.

دکتر خلخالی همچنین یاد آور شد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش  با بهره گیری از پزشکان متخصص طب اورژانس بصورت شبانه روزی فعالیت می کند. همچنین داروخانه ها، آزمایشگاه و بخش تصویر برداری به ویژه بخش MRI در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان و گردشگران خدمات رسانی می کنند.

راه اندازی داروخانه طب سنتی،  اقدامات رفاهی از جمله  راه اندازی فروشگاه و رستوران در بیمارستان بصورت ۲۴ ساعته و همچنین افزایش ساعات کاری کلینیک امام علی (ع) با توجه به موقعیت این مرکز درمانی که در نزدیکی مراکز تجاری کیش قرار دارد از دیگر تمهیدات پیش بینی شده در این ایام است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3342
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.