• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رالی باس نوروزی کیش دو جیم کشوری می شود

  • کد خبر : 3284
  • 28 بهمن 1395 - 12:41

محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص این رالی باس، گفت: ما در این برنامه در بحث گردشگری، ضمن معرفی راههای سفر به جزیره کیش، به تشویق و ترغیب گردشگران نوروزی برای سفرهای اتوبوسی و استفاده از پتانسیل های داخلی برای گردشگری و ایرانگردی می پردازیم.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، طی جلسه ای که با حضور معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با مدیران عامل پایانه های سفرهای برون شهری از کل استانها، عصر روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه برگزار شد، مقرر شد رالی باس نوروزی کیش با هدف ترغیب و تشویق گردشگران به سفرهای اتوبوسی در سراسر کشور همراه با تبلیغ برند کیش و جایزه رایگان سفر به جزیره کیش برگزار شود.

محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص این رالی باس، گفت: ما در این برنامه در بحث گردشگری، ضمن معرفی راههای سفر به جزیره کیش، به تشویق و ترغیب گردشگران نوروزی برای سفرهای اتوبوسی و استفاده از پتانسیل های داخلی برای گردشگری و ایرانگردی می پردازیم.

وی با بیان اینکه در کشور ما سفر به صورت تک بعدی انجام می شود، به معرفی سفرهای ترکیبی پرداخت و عنوان کرد: در سفرهای ترکیبی، گردشگران بین مبدا تا مقصد، در طول مسیر از وسیله های مختلفی از جمله اتوبوس، قطار و یا کشتی استفاده می کنند. بدین معنا که مثلا گردشگران می توانند از مبدا خود با اتوبوس به سمت جزیره کیش حرکت کنند و در مسیر برگشت از هواپیما استفاده کنند و یا بالعکس. در این نوع سفر ضمن ایجاد تنوع و نشاط برای گردشگران، در برخی از هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در عنوان این رالی باس نوروزی گفت: امروزه جزیره کیش به عنوان جزیره جشنواره ها و جایزه ها معروف است. عنوان دو جیم نیز برگرفته از دو کلمه جشنواره و جایزه است.

وی در خصوص شرکت در رالی باس نوروزی دو جیم  گفت: گردشگرانی که در ایام نوروز ۹۶ با اتوبوس های مخصوص جشنواره دو جیم، از هر مبدا به هر مقصدی سفر می کنند، می توانند در این برنامه شرکت کنند و اتوبوس هایی که در این جشنواره شرکت می کنند با نصب لوگوی جشنواره دو جیم بر بدنه اتوبوس به تبلیغ برند کیش در کل کشور می پردازند.

محب خدایی افزود: گردشگران در مسیر سفر می توانند با تهیه عکس و فیلم از سفر خود و ارسال آن عکس ها و فیلم ها به شبکه مجازی که بدین منظور تهیه شده، در قرعه کشی سفر رایگان به جزیره کیش شرکت کنند و تصاویر برتر ارسال شده به این شبکه مجازی، هر شب از شبکه ۵ سیما پخش می شود.

وی افزود: گردشگران ضمن تهیه عکس از استعداد ها، شگفتی ها و سلفی های خود در طول سفر، می توانند از کیفیت و نحوه ارائه خدمات و همچنین طراحی بدنه اتوبوسی که با آن سفر کرده اند، تصویر برداری کنند و در این مسابقه شرکت کنند و به قید قرعه از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به برندگان بلیط سفر رایگان به جزیره کیش اهدا می شود. در پایان نیز به بهترین اتوبوس و بهترین طراحی بدنه اتوبوس نیز جوایزی داده می شود.

محب خدایی در خصوص طراحی بدنه اتوبوس های این رالی باس یاد آور شد: در این طراحی ها، هر استانی می تواند با توجه به فرهنگ خود بر روی اتویوس ها طراحی کند. همچنین می توانند از پیام های تاثیر گذار مانند پیام های محیط زیستی نیز استفاده کنند.

گفتنی است، این برنامه با هدف ایجاد کارناوال های سفرهای اتوبوسی در کشور و ایجاد شادی و نشاط بین گردشگران برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3284
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.