• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

استقبال چشمگیر شهروندان وگردشگران کیش از اکران فیلم های فجر

  • کد خبر : 3203
  • 25 بهمن 1395 - 19:55
استقبال چشمگیر شهروندان وگردشگران کیش از اکران فیلم های فجر

با برنامه ریزیهای انجام شده نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر از شنبه ۲۳ بهمن درسه سانس ۱۸:۴۵، ۲۱ و ۲۳:۱۵ دقیقه آغاز شد وهرروزه دراین سانس ها فیلم ها نمایش داده می شوند.این روند تا چهارشنبه ۲۷ بهمن ادامه دارد واز پنج شنبه ۲۸ بهمن فیلم های نمایش داده شده برای علاقمندانی که موفق به تماشای فیلم ها نشده اند تکرار می شود.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر، نمایش فیلم های این جشنواره درجزیره کیش آغاز شد.

براساس برنامه ریزیهای انجام شده ۱۵ فیلم این جشنواره روزانه درسه سانس درمرکز همایش های بین المللی جزیره کیش به نمایش درآمده است .

این برای سومین سال پیاپی است که شهروندان وگردشگران جزیره کیش به مدد تمهیدات اندیشیده شده می توانند درجزیره کیش شاهد اکران این فیلم ها باشند.

درجشنواره های دوسال گذشته تعداد فیلم های نمایش داده شده ۱۰ فیلم بود که امسال به ۱۵ فیلم رسیده است.

فروش بلیت به صورت اینترنتی اتفاق مثبت دیگری است که باعث شده علاقمندان به سینما بتوانند به راحتی با مراجعه به نشانی اینترنتی Art.kish.ir با خرید بلیت برای تماشای این فیلم ها برنامه ریزی کنند.

با برنامه ریزیهای انجام شده نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر از شنبه ۲۳ بهمن درسه سانس ۱۸:۴۵، ۲۱ و ۲۳:۱۵ دقیقه آغاز شد وهرروزه دراین سانس ها فیلم ها نمایش داده می شوند.

این روند تا چهارشنبه ۲۷ بهمن ادامه دارد واز پنج شنبه ۲۸ بهمن فیلم های نمایش داده شده برای علاقمندانی که موفق به تماشای فیلم ها نشده اند تکرار می شود.

حضور حداکثری مخاطبان در سالن ۷۵۰ نفره خلیج فارس مرکز همایش ها که با شوق فراوان برای تماشای فیلم ها درانتظار نوبت اکران می ایستند بیانگر استقبال شهروندان وگردشگران از اجرای این گونه برنامه هاست.

رضایتمندی زیاد تماشاگران از نمایش این فیلم ها درجزیره کیش نقطه عطف این رویداد فرهنگی هنری است که ضمن تامین نظر علاقمندان به سینما باعث ایجاد سرگرمی برای خانواده ها شده است.

 به گفته رضوانی معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به این حجم از استقبال خانواده ها  قرار است درایام نوروز نیز همه روزه در سه سانس نمایش فیلم های سینمایی ادامه یابد.

تنها سینمای جزیره کیش سینما لبخند سالها نیمه فعال بود با دستور دکتر مونسان این سینما تجهیزشده وبه خانه فرهنگ وهنر لبخند تغییر نام داد . همچنین با برنامه ریزیهای انجام شده نمایش فیلم های روز سینمای کشور به صورت  منظم دراین سینما آغاز شد که استقبال خوب خانواده ها را درپی داشت.

برهمین اساس وباتوجه به نیاز جمعیت رو به گسترش جزیره کیش وافزایش جمعیت جوان دراین جزیره مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درخصوص ساخت فرهنگسرای مرکزی کیش با امکانات مختلف شامل سالن های سینما، آمفی تئاتر، گالری ها، سالن های ویژه هنری، کتابخانه ، کلاس های آموزشی وبسیاری امکانات فرهنگی وهنری، دستور طراحی وساخت داد که درحال حاضر عملیات ساخت این فرهنگسرا دردست انجام است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3203
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.