• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

۱۷۲ مورد حریق در ۴ ماه اخیر در جزیره کیش اطفا شد

  • کد خبر : 31125
  • 20 مرداد 1403 - 12:07
۱۷۲ مورد حریق در ۴ ماه اخیر در جزیره کیش اطفا شد

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش از اطفای ۱۷۲حریق و امدادرسانی به ۲۷۱ مورد رخدادهای مختلف در ۴ ماه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، سهراب رضایی با بیان اینکه اداره آتش نشانی و ایمنی کیش در تمام ساعات شبانه روز در سه ایستگاه آماده ارائه خدمات ایمنی و امداد و نجات به ساکنان و گردشگران کیش است افزود: در ۴ ماه اخیر با حضور بموقع آتش نشانان  ۱۷۲ حریق اطفا شد.

سهراب رضایی با اعلام اینکه در ۵۱ مورد از حریق های امسال اتصالی برق و اسپیلت عامل بروز آتش سوزی بوده است گفت : سرویس سالیانه اسپیلت ها و دستگاههای خنک کننده توسط تعمیرکاران مجاز و توجه به سلامت سیم کشی برق در منازل و غرفه های تجاری و دفاتر اداری از آسان ترین راههای کاهش آمار حریق در سطح شهر است.

رضایی افزود: متاسفانه گرمای بی سابقه تابستان امسال سبب شده است تا برخی شهروندان هنگام ترک منزل یا محل کار خود اسپیلت ها را خاموش نکنند که در این موارد اتصالی برق و تولید جرقه های کوچک سبب بروز آتش سوزی های گسترده خواهد شد.

به گفته رییس اداره آتش نشانی کیش در ۴ ماه اخیرعلاوه بر ۹ مورد حریق خودرو و ۷ مورد آتش سوزی خاطر کپسول های پیک نیکی، ۷۸ مورد هم ضایعات گیاهی و سطل های زباله منجر به آتش سوزی شده است .

سهراب رضایی همچنین از انجام ۲۷۱ مورد عملیات امداد و نجات از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: از بین این حوادث ، همکاران امداد و نجات در  ۲۴ تصادف ، ۵۳ مورد اتفاقات مربوط به آسانسور ، ۱۳ مورد نشت گاز و ۳ مورد سقوط در چاه به یاری شهروندان شتافته و برای حفظ سلامت آنان تلاش کرده اند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31125
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.