• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان کیش در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی

  • کد خبر : 30630
  • 31 اردیبهشت 1403 - 14:21
پیام تسلیت شخصیت ها و مسئولان کیش در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی

در پی شهادت رئیس جمهور محترم سید ابراهیم رئیسی، شخصیت ها و مسئولان کیش پیام های تسلیتی منتشر کردند.

پیام تسلیت امام جمعه کیش حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز

انالله انا الیه راجعون
شهادت مظلومانه رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را در سانحه سقوط بالگرد محضر حضرت ولیعصر امام زمان عجل الله ، امام خامنه ای مدظله العالی و عموم شیعیان و آزادگان جهان و مردم عزیز و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض مینمایم.
از خداوند منان حشر با پیامبر و اهل بیت علیهم السلام و شهدای عزیز و صبر و بردباری برای مردم شریف و به ویژه خانواده های بزرگوارشان مسألت مینمایم.

ملت بصیر ایران با قوّت و اقتدار این مسیر مجاهدت و سازندگی را با هدایت های رهبری معظم مدظله العالی و تلاش مسئولان محترم به پیش خواهد برد و راه شهیدان عزیزمان را ادامه خواهند داد. ان شاءالله

خداوند متعال سایه پر مهر حکیم فرزانه، مقام معظم رهبری مدظله العالی را بر سر ملّت عزیز و انقلابی مستدام و بر عزت و اقتدار نظام اسلامی بیفزاید.

آمین یا رب العالمین

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

🗓۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳


پیام تسلیت رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

 “انالله و اناالیه راجعون”

خادم حرم امام رضا (ع ) ، «سید شهیدان راه خدمت» به جمع دوستان شهیدش پیوست.با دلی آکنده ازغم، شهادت سید مردمی، “سید ابراهیم رئیسی” رئیس جمهور کشورمان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی سر تیم حفاظت رئیس جمهور و دیگر عزیزان همراه را به مردم شریف جزیره کیش و هم وطنان عزیز تسلیت عرض می نمایم.

خدمت به مردم، جهاد در راه خداست و خوشا به سعادت کسانی که در این راه شهید می شوند.حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی سید محرومان و از مردمی ترین روسای جمهور کشور بود و این شهادت اجر خدمت به علی ابن موسی الرضا(ع) و خدمت خالصانه به مردم بود.خداوند ایشان و یاران شهیدش را با شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس محشور بفرماید.

همانطور که رهبر معظم انقلاب(مدظله عالی) فرمودند” هیچ اختلالی در خدمت به مردم پیش نخواهد آمد” خدمتگزاران شما بیش از پیش در خدمت رسانی به مردم شریف و عزیز جزیره زیبای کیش کوشش مضاعف خواهند کرد. “انشاالله”

رحیم سرهنگی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش


پیام تسلیت جلال پورآزاد مدیرکل گمرک کیش

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد غمی سترگ بر دل‌های ما نهاد.
رییس جمهور شهید ابراهیم رئیسی که به راستی پیرو و خادم امام الرئوف علی ابن موسی الرضا (ع) بودند هدفشان خدمت به مردم و دغدغه‌ی سربلندی ایران عزیزمان سرلوحه‌ی کارشان بود. همچنین شهادت وزیر محترم امور خارجه شهید دکتر حسین امیر عبدالهیان که نماد بارز استکبار ستیزی بودند و افتخار شهادت به عنوان نخستین وزیر شهید امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نصیبشان شد قلب آحاد ملت را به درد آورد. شهادت شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی عظمای فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه‌ تبریز که همگان به خلوص نیت و مردمی بودن آن شهید اذعان دارند نیز اندوه فراوانی بر جان‌ها تحمیل کرد.
لذا از طرف مرزبانان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران مستقر در جزیره کیش این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار آن شهدای گران‌قدر و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال خواستارم راه این خادمان ملت شریف ایران پر رهرو باشد.

جلال پورآزاد

مدیرکل گمرک کیش


پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش

سرهنگ پاسدار محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش شهادت خادمین ملت به ویژه سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را تسلیت گفته و برای آن شهید بزرگوار و همسنگران شهیدش علو درجات را از خداوند متعال خواستار شده وی به سخنان مقام معظم رهبری استناد کرد و بیان نمودند اگرچه شهادت رئیس جمهور محترم و همراهانشان که خادمین ملت بودند موجب حزن و اندوه فراوان گردیده اما خللی در مسیر انقلاب ایجاد نخواهد شد و مردم عزیز مطمئن باشند سایر خدمتگزارانشان راه ادامه خواهند داد و کوچکترین مشکلی در جهت خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی به وجود نخواهد آمد و مجموعه بسیج و سپاه با توان مضاعف در عرصه‌های مختلف در کنار مردم و خادمین مردم خواهد بود.


پیام تسلیت فرمانده پلیس کیش در پی شهادت ریس جمهور و هیئت همراهان ایشان

بسم رب الشهداء و الصدیقین

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور (خادم الرضا) و همراهانش که در میان آن ها وزیر پرتلاش و مخلص امورخارجه کشورمان و جمعی از مسئولان استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند و عروج ملکوتی و شهادت آن ها قلب همه ملت ایران را به درد آورد.
مرحوم شهید آیت الله رئیسی (رضوان الله علیه) تمام عمر را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب نمود و در این مسیر فردی خستگی ناپذیر بود و شهادت او پاداش این خدمات خالصانه بوده است. بی شک مردم عزیز قدردان آن همه زحمات هستند، ان شاءالله این مسیر خدمت با توجهات حضرات معصومین (علیهم السلام) خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری رهبر معظم(مدظله العالی) و حمایت مردم متدین، از طریق خدمت گزاران ادامه خواهد یافت.
اینجانب شهادت جانسوز ریاست جمهوری اسلامی ایران ” آیت‌الله رئیسی “و همراهان ایشان را که مظهر خدمت بی‌دریغ برای ملت ایران بود را به رهبرانقلاب و مردم کشورمان تسلیت و برای همه دل‌های بی‌قرار از حضرت صاحب‌الزمان (عج) طلب صبر می‌کنم.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش
سرهنگ علی اصغر جمالی


پیام تسلیت سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی

 متن پیام تسلیت محمد مهدی احمدی سرپرست این شرکت به مناسبت شهادت رییس جمهر مردمی و هیات همراه ایشان به شرح زیر است:

” انالله و انا الیه راجعون”

سانحه تلخ سقوط بالگرد حامل رییس جمهور مرمی و همراهان ایشان و خبر شهادت حضرت آیت الله  سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم، آیت الله آل هاشم امام جمعه عزیز تبریز ، دکتر امیرعبداللیهان وزیر محترم امور خارجه و استاندار محترم آذربایجان شرقی و مسئول تیم حفاظت، دل های ما را غرق اندوه و ماتم ساخت.

با ارج نهادن به مقام شامخ تمامی شهدای عزیزی که در راه خدمت به میهن اسلامی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند ، شهادت این خدمتگزاران عزیز و مردمی را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و هموطنان سوگوار و خانواده های داغدار شهدای این سانحه تسلیت عرض می نمایم و از درگاه پروردگار سبحان حشر این شهیدان والامقام را با اولیاء الهی خواستارم.

            محمد مهدی احمدی

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش


پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان

دکتر امین میرزایی در پیامی، شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، در پیام امین میرزایی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت خادم الرضا، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و جمعی از همراهان خدوم که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند را به حضرت ولی عصر عج، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم.

ملت قدر شناس ایران هیچ گاه خدمات خالصانه خستگی ناپذیر ایشان را از یاد نخواهد برد.

مردمی زیستن ،مردمی ماندن و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی از جلوه های روشن و ماندگار حیات پر برکت شهید آیت الله رئیسی بود که در ضمیر این ملت بزرگ به یادگار خواهد ماند.

مجددا این فقدان و ضایعه تاثرانگیز را به وجود مقدس بقیه الله الاعظم و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفته برای خانواده مکرم و بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم .


پیام تسلیت رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش به مناسبت شهادت رئیس جمهور عزیز کشورمان و هیات همراه

متن پیام محمود پازوکی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به ساحت مقدس امام زمان(عج) و محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم .

محمود پازوکی
رئیس هیات فوتبال جزیره کیش

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30630
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.