• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

نفرات برتر قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ماراتن شنای آبهای آزاد مشخص شدند

  • کد خبر : 30612
  • 29 اردیبهشت 1403 - 11:36
نفرات برتر قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ماراتن شنای آبهای آزاد مشخص شدند

به گزارش کیشوندنیوز، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شنای آبهای آزاد( مسافت ۱۰ کیلومتر) با عنوان جام خلیج فارس پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت و با حضور ۵۰ ورزشکار از ۱۰ استان کشور در قالب ۱۶ تیم  در جزیره کیش برگزار شد. بر اساس این گزارش در پایان رقابتها نفرات برتر به شرح زیر معرفی […]

به گزارش کیشوندنیوز، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شنای آبهای آزاد( مسافت ۱۰ کیلومتر) با عنوان جام خلیج فارس پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت و با حضور ۵۰ ورزشکار از ۱۰ استان کشور در قالب ۱۶ تیم  در جزیره کیش برگزار شد. بر اساس این گزارش در پایان رقابتها نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند

در بخش انفرادی مارتن ۱۰ کیلومتر آبهای آزاد، محمد حسین قاسمی از تیم کیان شنای استان گلستان قهرمان و امیر علی سنجیده از تیم نور تهران نایب قهرمان شدند.

علی کشاورزیان از تیم هواپیمایی معراج هم به مقام سوم رسید.

برنا نقیه از تیم هواپیمایی معراج، صدرا شیخ بهایی از تیم هواپیمایی آساجت کیش و هومر عباسی از تیم کیان شنای گلستان نیز به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.

در بخش تیمی ، کیان شنای استان گلستان در جایگاه نخست ایستاد تیم هواپیمایی معراج و تیم نور استان تهران هم به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند .

در این مسابقات تیم هواپیمایی آساجت، تیم استخر شهید هاشمی نژاد استان خراسان رضوی و  تیم استان گیلان هم به ترتیب مقام های چهارم تا ششم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30612
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.