• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش افتتاح شد

  • کد خبر : 3042
  • 14 بهمن 1395 - 21:02
مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش افتتاح شد

با حضور وزیر اطلاعات و جمعی از مسئولین مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش به همراه نماد جزیره کیش در زمینی به وسعت ۳۲۰۰ متر مربع در غرب جزیره افتتاح شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور وزیر اطلاعات، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران بخش های مختلف جزیره، عصر روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه مجموعه هنری و موزه خلیج فارس در غرب جزیره افتتاح شد.

نماد و موزه کیش یک مجموعه فرهنگی، تفریحی و سیاحتی در ساحل غربی جزیره است. نماد کیش با یک سازه بتونی به طول ۵۲ متر به شکل دو صدف که مرواریدی را در بر گرفته ساخته شده است.

در بخش همکف ساختمان نماد، موزه کیش در یک طبقه به وسعت ٣٢٠٠متر مربع  شامل ۴ سالن گالری، آمفی تئاتر، بخش اداری، کافی شاپ و کارگاه آموزشی ساخته شده است.

در محوطه دور نماد کیش، پیست دوچرخه به عرض ۴ متر و به طول ۳ کیلومتر احداث شده است و بخشی نیز به عنوان شاتل به عرض ۶ متر و طول ۲۷۵۰ متر اجرا شده است.

شایان ذکر است این پروژه به همت سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد جاذبه برای سرمایه گذاری در بخش غربی جزیره و ایجاد تعادل در تراکم و توزیع امکانات سیاحتی جزیره اجرا شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3042
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.