• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

کمیته‌های اجرایی تخصصی برای جشنواره تابستانه در کیش تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 30323
  • 20 فروردین 1403 - 16:52
کمیته‌های اجرایی تخصصی برای جشنواره تابستانه در کیش تشکیل می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به عزم جدی دولت برای رونق گردشگری در فصل تابستان، گفت: در همین راستا با تعامل تنگاتنگ با بخش خصوصی، کمیته‌های اجرایی تخصصی برای جشنواره تابستانه در کیش تشکیل می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز دوشنبه در چهارمین نشست ستاد سفرهای تابستانی کیش که با حضور نمایندگان جوامع و اصناف و مدیران دولتی همراه بود، اظهار کرد: شورای سیاست گذاری و راهبری جشنواره تابستانی کیش تشکیل شود.

وی ضمن تبادل نظر با اعضای این ستاد از حاضران خواست با توجه به زمان باقیمانده نسبت به تسریع امور وانتخاب اعضای این شوراها اقدام کنند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش همچنین دستور داد کمیته‌های تبلیغات، مالی و رویدادها نیز زیرنظر این ستاد تشکیل شده و از حضور نخبگان و متخصصان حاضر درجزیره کیش دراین کمیته ها بهره گرفته شود.

وی با اشاره به اهمیت استراتژی تبلیغات درفضای پر از رقابت گردشگری در دنیای امروز، افزود: درکنار برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ای جذاب با رویکردی همه جانبه، باید در زمینه تبلیغات و محتواسازی نیز همچون رقبای خود با برنامه وقوی عمل کنیم .

سرهنگی از اعضای این ستاد خواست درکنار بهره گیری از تجارب سال‌های گذشته، نگاهی توام با نوآوری وخلاقیت به برنامه ریزی برای برگزاری رویدادها داشته باشند و مجموعه ای از تفریحات، تخفیفات ورویدادهای گردشگری، فرهنگی وهنری را دربسته‌های گردشگری جشنواره تابستانی کیش پیش بینی کنند.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30323
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.