• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مهلت سه ماهه برای ساماندهی و ارتقاء وضعیت حمل‌و‌نقل عمومی کیش

  • کد خبر : 30313
  • 19 فروردین 1403 - 12:04
مهلت سه ماهه برای ساماندهی و ارتقاء وضعیت حمل‌و‌نقل عمومی کیش

مدیرعامل منطقه آزاد کیش بر نقش مهم و نظارت مستقیم و مستمر جوامع صنفی بر زیر مجموعه های خود تاکید و خواستار نقش آفرینی این جوامع در ارتقاء سطح کیفی خدمات شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین جلسه شورای ترافیک در سال جدید و ۱۷۷اُمین جلسه شورای ترافیک جزیره کیش که ظهر یکشنبه ۱۹ فروردین با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون عمرانی و زیر بنایی این سازمان،مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات،مدیر حمل و نقل عمومی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، مدیرعامل جامعه رانندگان و رییس شورای شهر و برخی اعضا نظامی و امنیتی در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد ، در خصوص نرخ های جدید حمل و نقل عمومی و نقش محوری جامعه رانندگان بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس این گزارش، رحیم سرهنگی در این جلسه با اشاره به اینکه هرساله طبق روال قانونی افزایش نرخ حمل و نقل عمومی توسط شورای شهر پیشنهاد می شود؛ خواستار اعلام تعرفه حمل و نقل عمومی بر اساس معیار علمی در سال ۱۴۰۳ شد.

وی ادامه داد: نظارت مستقیم و مستمر جوامع صنفی بر زیر مجموعه های خود می تواند نقشی بسزایی در سالم سازی قیمت اقتصادی و کنترل موثر بازار و ارتقاء کیفیت خدمات داشته باشد از اینرو خواهان جوامع تاثیرگذار و قوی در جزیره کیش هستیم و از آنان حمایت و در تصمیم گیری ها آنها را مشارکت خواهیم داد.

سرهنگی تاکید کرد: جوامع صنفی باید اشراف اطلاعاتی نسبت به اعضا خود داشته و بتواند در زمینه ساماندهی و تکریم کیشوندان و گردشگران پیشگام باشند.وی دستور بکارگیری سیستم خدمات دهی تاکسی ها بر اساس فن آوری نوین و هوشمند و جلوگیری از فعالیت رانندگان حمل و نقل عمومی در حوزه های خدمات گردشگری و نیز ساماندهی موتورهای شارژی را صادر و برای آن مهلت سه ماهه تعیین و تاکید کرد: بکارگیری تاکسی متر اجباری است تا مردم به صورت شفاف نرخ های خدمات حمل و نقل را مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش بررسی درخواست شرکت های مختلف برای دریافت مجوز آژانس از سوی افراد حقیقی و حقوقی و افزایش تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق فراخوان از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30313
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.