• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از کیشوندان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 30281
  • 15 فروردین 1403 - 23:35
دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از کیشوندان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس را تجلی گاه اتحاد وهمدلی مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برشمرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در گفت وگوی تلویزیونی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با بیان اینکه شهروندان غیور و ولایتمدار جزیره کیش همواره درعرصه های ملی ومذهبی با حضور پرشور خود تصویر زیبایی از اتحاد وهمدلی خلق کرده اند گفت: با توجه به حملات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی ، روز قدس امسال از اهمیت دوچندانی برای مسلمانان جهان برخوردار است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه با دعوت از شهروندان جزیره کیش برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: بازتاب این حضور و اتحاد ، انگیزه بخش جبهه مقاومت است زیرا همه جهان بیینده انسجام وهمدلی مسلمانان در راهپیمایی روز قدس هستند.

وی درپایان تاکید کرد: روز قدس بزنگاه تاریخی مهمی برای همه مسلمانان جهان است و هرساله در راهپیمایی روز قدس مسلمانان درکشورهای مختلف با حضور پرشور خود تصویر زیبایی از قدرت وایستادگی در برابر جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش می گذارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30281
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.