• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4
پیام فرمانده انتظامی ویژه کیش به مناسبت روز قدس؛

روز جهانی قدس، روز خروش امت اسلامی بر علیه عامل فسادی است

  • کد خبر : 30275
  • 17 فروردین 1403 - 3:17
روز جهانی قدس، روز خروش امت اسلامی بر علیه عامل فسادی است

سرهنگ “علی اصغرجمالی” فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با صدور پیامی روز قدس، روز خروش امت اسلامی بر علیه عاملان فساد ومبارزه با صهیونیسم جهانی را گرامی داشت.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ” علی اصغر جمالی” گفت:روز جهانی قدس، روز خروش امت اسلامی بر علیه عامل فسادی است که توسط استکبار جهانی بر بخشی از سرزمین های اسلامی سیطره یافته است.

وی افزود: مسجد الاقصی پایگاه عروج پیامبر ­عشق و محبت، سالیان درازی است که در دست انسان های شیطان صفت گرفتار شده تا از آن محل بتوانند تفرقه را بین امت واحده اسلامی به شکل ­روز افزون گسترش دهند.

فرمانده پلیس کیش ادامه داد: امت مؤمن و روزه ‌دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم‌ صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر بانگ “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” را فریاد خواهند کرد و در لبیکی دیگر به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) که همان آزادی قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق خواهند نمود.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان ، ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از میدان های گوناگون دفاع از ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: کارکنان فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش هم گام با مردم بزرگ ایران اسلامی و جامعه جهانی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس حضوری فعال خواهد داشت وبرای دفاع از حقوق مستضعفان جهان بخصوص هم کیشان مسلمان خود هر آنچه که در دل دارد را بر سلطه گران غربی با رهبری آمریکا و پیروان آنان فریاد خواهد زد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30275
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.