• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برپایی حدود ۵ هزار چادر در اقامتگاه‌های موقت نوروزی کیش

  • کد خبر : 30178
  • 06 فروردین 1403 - 9:17
برپایی حدود ۵ هزار چادر در اقامتگاه‌های موقت نوروزی کیش

رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ از ثبت بیش از ۱۷ هزار نفرشب اقامت تا چهارم فروردین دراقامتگاه‌های موقت نوروزی کیش خبر داد .

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات ، محسن نظر پور با اشاره به تلاش گسترده همکاران این شرکت در بخش های مختلف برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و افزایش رضایتمندی آنان گفت: از آغاز پذیرش مسافران در اقامت گاههای نوروزی تا پایان روز شنبه چهارم فروردین ۱۷ هزار و ۸۲۵  نفر شب اقامت  مجموعه کمپ های اسکان چادری کیش ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در اقامت گاههای نوروزی زیر ساخت های رفاهی و امکانات خوبی برای گردشگران فراهم شده اما مسافران می بایست برای اقامت در کمپ های نوروزی از چادرهای شخصی خود استفاده کنند  افزود: در این مدت ۴ هزار و ۷۲۵ چادر در اقامت گاههای نوروزی کیش برپا شده است.

به گفته محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات گردشگران در قالب خانواده در اقامت گاه مصلی، افراد مجرد در مجموعه ورزشی المپیک و ایثارگران و جانبازان در سه مدرسه الغدیر، کوثر ، و مولوی پذیرش می شوند.

رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی اظهار کرد: علاوه بر امکانات رفاهی و خدماتی در اقامت گاههای چادری امسال اجرای برنامه های فرهنگی و مسابقات مفرح ویژه کودکان ، پخش فیلم و مسابقات ورزشی و حضور پزشک عمومی از دیگر برنامه ها و امکاناتی است که با هدف رفاه بیشتر گردشگران نوروزی در کمپ اسکان مصلی فراهم شده است. ماموران آتش نشانی و هلال احمر نیز با هدف پیشگیری و کمک در زمان بروز حوادث احتمالی به طور دائم در محل‌های اسکان موقت چادری مستقر هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30178
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.