• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

بازدید دکتر سرهنگی از شرکت آب و برق کیش

  • کد خبر : 30148
  • 29 اسفند 1402 - 22:29
بازدید دکتر سرهنگی از شرکت آب و برق کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف اطمینان از خدمات دهی شایسته به شهروندان وگردشگران کیش در نوروز ۱۴۰۳ از شرکت آب وبرق کیش دیدن کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، رحیم سرهنگی با هدف بررسی وضعیت آب وبرق کیش برای خدمات دهی در نوروز ۱۴۰۳ از شرکت آب وبرق جزیره دیدن کرد.

دراین بازدید گزارشی از وضعیت عملکرد حوزه های مختلف آب و برق و اقدامات انجام شده درخصوص به روز رسانی تجهیزات وسیستم ها به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ارائه شد.

همچنین سرهنگی با حضور درسایت آب و برق و اتاق های مانیتورینگ درجریان نحوه عملکرد و میزان مصرف آب وبرق به ویژه درایام نوروز قرار گرفت.

دراین بازدید گزارشی از تمهیدات پیش بینی شده برای مواقع اضطراری و ذخیره سازی آب با هدف تامین نیاز شهروندان وگردشگران درایام نوروز که پیک مصرف آب وبرق درجزیره کیش است نیز به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش داده شد.

راه اندازی سیستم تله متری به منظور تحلیل شبکه آب رسانی با امکان رصد لحظه ای و افزایش ظرفیت ۳ هزار مترکعبی تولید آب در پی خرید ممبران، از جمله اقدامات ارزشمندی است که در سال ۱۴۰۲ باعث افزایش خدمات دهی در شرکت آب وبرق جزیره کیش شده است.

گفتنی است شرکت آب وبرق جزیره کیش در حال حاضر روزانه حدود ۲۳ هزار و۵۰۰ مترمکعب آب و ۱۰۰ مگاوات برق تولید می کند و به شهروندان وگردشگران کیش خدمات می دهد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30148
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.