• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آیین تحویل سال نو در اسکله تفریحی کیش و مزار شهدای گمنام

  • کد خبر : 30106
  • 25 اسفند 1402 - 12:30
آیین تحویل سال نو در اسکله تفریحی کیش و مزار شهدای گمنام

مراسم تحویل سال ۱۴۰۳ همزمان در کنار قبورمطهر شهدای گمنام و اسکله تفریحی کیش برگزار می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان در دومین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی نوروز ۱۴۰۳ که در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد؛ گفت: ستاد نوروزی کیش از فردا پنج شنبه ۲۴ اسفند آماده پذیرش گردشگران نوروزی است.

“فاطمیان پور” با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تاکید کرد: برنامه های امسال با توجه به همزمانی با عید نوروز با دو رویکرد فرهنگی و گردشگری برگزار می شود تا گردشگران نوروزی ازاین فضای فرهنگی و معنوی بهره ببرند.

وی با بیان این که زمان تحویل سال نو، ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ شمسی است؛ افزود: کیشوندان و گردشگران طی مراسمی از ساعاتی قبل از تحویل سال نو، با عطرافشانی و قرائت فاتحه درجوار مرقد مطهر این شهدا، به پیشواز سال نو می روند.

فاطمیان پور ادامه داد : همچنین برنامه استقبال از سال نو با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از ساعاتی قبل از سال تحویل در اسکله تفریحی کیش اجرا می شود.

وی با بیان این که جزیره کیش برای میزبانی هر چه بهتر و شایسته‌تر از مسافران و گردشگران نوروزی از آمادگی کامل برخوردار است؛ افزود: تمام تلاش این کمیته و دیگر کمیته‌های ستاد نوروزی کیش خلق لحظاتی شاد و تجربه‌ای بی‌نظیر برای مردمی است که بهار قران و بهار طبیعت را توامان جشن می گیرند.

گفتنی است در این جلسه نحوه خدمات دهی مناسب به کیشوندان و گردشگران از سوی برخی کمیته های ستاد نوروزی کیش، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش، بهزیستی، هلال احمر، مرکز بهداشت، پلیس راهور، شرکت پخش فراورده های نفتی و دیگر بخش‌ها در ایام نوروز مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30106
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.