• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

حضور در انتخابات وحدت ملی را تقویت می‌کند/ وزارت اطلاعات رکن اصلی امنیت کشور است

  • کد خبر : 29923
  • 04 اسفند 1402 - 22:39
حضور در انتخابات وحدت ملی را تقویت می‌کند/ وزارت اطلاعات رکن اصلی امنیت کشور است

امام جمعه کیش با بیان اینکه مشارکت در انتخابات وظیفه دینی و حق مردم است، گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات تقویت کننده وحدت و قدرت ملی است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش، انتخابات یک نقطه قوت در جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمنان در تلاش برای ایجاد فضای نا امیدی در کشور جهت مایوس کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رای هستند، اما مردم با بصیرت کافی و مشارکت حداکثری پاسخ دندان شکنانه‌ای به این توطئه‌ها خواهند داد.

وی مشارکت در انتخابات را زمینه ساز نصرت الهی عنوان کرد و افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای باید برای آینده کشور خود نقش آفرینی کنند.

امام جمعه کیش ادامه داد: مشارکت مردم سبب تقویت مجلس و تقویت مجلس نیز سبب قوت گرفتن نگاه تخصصی در قانون گذاری می‌شود که در نهایت در بهبود زندگی مردم نمایان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، خیانت بر آرمان‌های شهدا است، بیان کرد: هم افراد راضی از وضع موجود و هم منتقدین باید با حضور خود در انتخابات مسیر توسعه این کشور را هموار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» در ادامه خطبه‌های نماز جمعه، با بیان اینکه وزارت اطلاعات را رکن اصلی امنیت کشور است، گفت: سالانه صدها عملیات تروریستی در کشور شناسایی و خنثی می‌شود؛ ما امنیت امروز کشور را مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با شجاعت، ایمان، تعهد و تخصص خود خواب را از چشم دشمنان ملت ایران ربودند و امروز به یکی از تخصصی‌ترین نیروهای امنیتی جهان شهرت یافته‌اند.

امام جمعه کیش با قدردانی از کیشوندان برای حضور پر شور در مراسمات ملی و مذهبی، اظهار کرد: مردمی برگزار شدن مراسمات ملی و مذهبی در کیش یک نقطه قوت محسوب می‌شود و نشانگر ولایت مداری مردم این جزیره زیبای مرجانی است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29923
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.