• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

حضور و مشارکت مردم رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر : 29894
  • 27 بهمن 1402 - 22:54
حضور و مشارکت مردم رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه کیش گفت: حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف رمز پیروزی و موفقیت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه با قدردانی از حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی تکلیف دینی، انقلابی و ملی خود را انجام دادند و بار دیگر حماسه آفریدند.

امام جمعه کیش با اشاره به تلاش‌های دشمنان در راستای کم اهمیت جلوه دادن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمن برای شرکت نکردن مردم در راهپیمایی تلاش کرد، اما مردم بار دیگر همراهی خود با نظام و رهبری را به رخ جهانیان کشاندند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال نشان داد تبلیغات دشمنان و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نمی‌تواند ذره‌ای در اراده و ایمان ملت خللی ایجاد کند افزود: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با حضوری پرشور در انتخابات پیش رو، بار دیگر تکلیف خود را نسبت به کشور ادا خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز حضور نوجوانان، جوانان و بانوان در راهپیمایی را نشان از همراهی اقشار مختلف با اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: شکست دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی از دیگر پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی امسال است و مردم بار دیگر ثابت کردند همراه و همگام با انقلاب هستند و دشمنان با شبهه افکنی، فتنه و توطئه نمی‌توانند مردم را از نظام و کشور جدا کنند.

خطیب نماز جمعه کیش به ٢٩ بهمن اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۹ این روز را به نام اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نامگذاری کردند و در سال ۱۳۹۲ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند.

وی استفاده بهینه از ظرفیت‌های دولتی و خصوصی، حمایت از تولید داخل، مدیریت منابع و مدیریت مصرف را مهم‌ترین ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: مردم، دولت و مسئولان در تحقق اقتصاد مقاومتی مسئولیت دارند.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه سوء مدیریت و تحریم‌ها تاکنون مانع از دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور شده است، افزود: مناطق آزاد نیز باید در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنند و در این حوزه می‌بایست برنامه‌ها و راهکار‌های عملی داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت مجلس و دولت از مناطق آزاد کشور در راستای دستیابی به رسالت خود افزود: ارائه برنامه‌های عملی و کاربردی، مشوق‌های لازم، مدیریت مناسب و حمایت از فعالان اقتصادی می‌تواند در این حوزه راهگشا باشد و در غیر این صورت مناطق آزاد در آینده‌ای نزدیک به مناطق محروم کشور تبدیل می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با اشاره به سالروز شهادت حجت الاسلام والمسلمین شیخ فضل الله محلاتی نماینده امام راحل در سپاه پاسداران و نامگذاری این روز به نام روحانیت و دفاع مقدس، گفت: روحانیت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس پیشرو بودند.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به سراسر کشور‌های منطقه صادر شده است، افزود: فرماندهان محور مقاومت با بهره‌گیری از تعالیم و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی و دست نشانده‌های آن در منطقه از جمله رژیم غاصب صهیونیستی را به زانو در آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز با تبریک اعیاد شعبانیه ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را نیز تبریک گفت.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29894
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.