• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تفاهم نامه برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانى جهان در کیش امضا شد

  • کد خبر : 29823
  • 23 بهمن 1402 - 21:47
تفاهم نامه برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانى جهان در کیش امضا شد

تفاهم نامه میزبانى مسابقات پرورش اندام قهرمانى جهان با حضور رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانى فیتنس و پرورش اندام صبح امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ وارد جزیره کیش شد و با رحیم سرهنگى مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کرد

عبدالمهدى نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام ایران با قدردانی از همکاری های حوزه ورزش کیش و حمایت های خوب مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توضیحاتى را در خصوص پروسه طولانى اخذ میزبانى مسابقات جهانی و دلیل انتخاب جزیره کیش براى برگزارى این رویداد ارائه کرد.

در ادامه رافائل سانتونخا نیز با اشاره به تجارب موفق ایران و جزیره کیش در میزبانى رویدادهاى بین المللى در سال هاى اخیر از اعتماد به ایران براى برگزارى بزرگترین رویداد سال ٢٠٢۴ فدراسیون جهانى خبر داد.

همچنین سرهنگى مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تشکر از رییس IFBB در مورد انتخاب ایران و جزیره کیش جهت میزبانى مسابقات جهانى از آمادگى کامل این جزیره براى پذیرایى از مهمانان داخلى و خارجى خبر داد.

گفتنى است؛ در پایان این نشست تفاهم نامه رسمى میزبانى مسابقات قهرمانى جهان پرورش اندام و فیتنس چلنج در مهرماه ۱۴۰۳ به میزبانى کیش به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29823
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.