• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

توقیف ۸ فروند شناور صیادی غیر مجاز در کیش

  • کد خبر : 29731
  • 10 بهمن 1402 - 17:06
توقیف ۸ فروند شناور صیادی غیر مجاز در کیش

جانشین فرماندهی پایگاه دریابانی کیش از اجرای طرح ویژه برخورد با صیادان غیر مجاز خبر داد و گفت: در این طرح ۸ فروند شناور غیر مجاز توقیف شدند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ ” فرهاد حسنوند ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: دریابانان پایگاه دریابانی این فرماندهی با رصد حوزه استحفاظی و اعزام گشت، حین کنترل آب های جزیره کیش، ۸ فروند شناور صیادی که از بنادر اطراف در حال ورود به این جزیره بودند را دلیل تخلفات صیادی توقیف کردند.

وی افزود: عمده تخلفات این شناور ها به همراه نداشتن مدارک دریانوردی و شناسایی، استفاده از روش های صیادی ممنوعه و سایر تخلفات صیادی با ورود در حوزه استحفاظی جزیره کیش توقیف شدند.

سرهنگ حسنوند اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده صیادان متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی دریابانی کیش مردم و مرزنشینان را در کاهش جرایم دریایی و مرزی موثر دانست و تأکید کرد: دریابانان با اشراف کامل و استفاده از تجهیزات اوپتیکی و الکترونیکی، قاطعانه با هرگونه صید غیر مجاز در آب های کشور برخورد می کنند .

جانشین فرماندهی پایگاه دریابانی کیش در پایان با بیان این‌که باید در حفظ و نگهداری اکوسیستم خاص و مرجانی جزیره کیش تلاش کنیم خاطر نشان کرد: با هر روشی که موجب آسیب به این اکوسیستم و آبزیان می‌شود به‌صورت جدی برخورد می‌کنیم. شیلات، محیط زیست و همچنین پایگاه دریابانی کیش هرکدام باتوجه به مسئولیت خود عمل می‌کنند و امیدواریم که صیادان خود را ملزم به رعایت قوانین بدانند که در غیر این صورت برای این‌گونه تخلفات قوانینی برای افراد غیرمجاز اعمال می‌شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29731
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.