• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

چالش هواپیما بزرگترین آسیب به برگزاری رویدادها در کیش

  • کد خبر : 29592
  • 27 دی 1402 - 10:31
چالش هواپیما بزرگترین آسیب به برگزاری رویدادها در کیش

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در گفتگو با رسانه ملی در خصوص وضعیت گردشگری کیش پرواز را مهمترین چالش گردشگری و بزرگترین آسیب برای برگزاری رویدادهای مختلف برشمرد.

به گزارش کیشوندنیوز، رحمان سادات نجفی با اشاره به رکود طولانی مدت ۵ ساله اخیر و با تأکید بر مؤلفه پرواز بعنوان مهمترین چالش گردشگری کیش ، این عامل را بزرگترین آسیب برای برگزاری رویدادهای مختلف در بازارهای جزیره عنوان کرد.

وی افزود: طراحی و اجرای رویدادهای مختلف با هدف جذب گردشگر با وضعیت پروازی موجود، نه تنها کمکی به رونق بازارها نخواهد کرد، بلکه با توجه به محدودیت در تعداد پروازها، سبب افزایش تقاضا و نهایتا” افزایش قیمت بلیط و کمبود آن خواهد شد که این موضوع آسیب بیشتری را به کیشوندان وارد می کند.

وی با تأکید بر اینکه تداوم این وضعیت، اقتصاد شهرهایی مانند کیش که وابسته به سفر هوایی هستند را با خطر جدی ورشکستگی مواجه می کند، از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش خواست برای نجات کیش و اقتصاد آن و جلوگیری از تعطیلی کسب و کارها اقدامات جدی و مؤثری انجام دهند.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش افزود: در حال حاضر به دلیل فصل سرما در اروپا و خیلی از مقاصد گردشگری بین المللی ، طبیعی است که مسافران مناطق گرمسیر مثل کیش را بعنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند که با کمبود پروازها و تقاضای بالای مسافر ، این فرصت در حال از دست رفتن است.

سادات نجفی با یادآوری باقی‌ماندن تنها ۲ ماه از سال‌جاری و تقارن نوروز ۱۴۰۳ با ماه رمضان و پیش بینی کاهش سفرها، از سازمان منطقه آزاد کیش بعنوان نماینده حاکمیت درخواست کرد برای برون رفت از وضعیت فعلی و جلوگیری از مهاجرت فعالین اقتصادی به کشور های همسایه، نسبت به افزایش پروازها و رایزنی با وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشوری اقدام تا شاهد بازگشت امید به رونق دوباره کیش باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29592
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.