• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

اعتراف باند سارقان در کیش به ۳۰ فقره سرقت

  • کد خبر : 29577
  • 23 دی 1402 - 10:31
اعتراف باند سارقان در کیش به ۳۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای و اعتراف آنان به بیش از ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران، کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی بررسی تخصصی سرقت از مشاعات ساختمان های مسکونی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه، مشخص شد که سارقان اقلامی چون دوچرخه، پمپ آب، کپسول گاز و لوازم کولر گازی را که بدون رعایت اصول ایمنی در مشاعات واحدهای مسکونی قرار گرفته است سرقت و به فروش می رساندند.

سرهنگ جمالی تأکید کرد: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تکمیل تحقیقات تخصصی، ۴نفر اعضای این باند با هماهنگی و حمایت مرجع قضائی دستگیر شدند.

رئیس پلیس کیش گفت: نوع مبلمان شهری جزیره، بی توجهی به توصیه ها و هشدارهای مکرر پلیس و عدم استفاده از وسایل ایمنی مناسب در پیشگیری از سرقت، مهم ترین زمینه بسترساز وقوع این گونه جرایم است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از تمامی شهروندان درخواست کرد که در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29577
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.