• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

رقابت های بین المللی تنیس دختران و پسران جوان جام فجر به میزبانی کیش آغاز شد

  • کد خبر : 2938
  • 09 بهمن 1395 - 13:11
رقابت های بین المللی تنیس دختران و پسران جوان جام فجر به میزبانی کیش آغاز شد

رقابت های بین المللی تنیس جوانان ( جام فجر) از امروز شنبه با حضور ۹۴ تنیسور از کشورهای مختلف در مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شد .

رئیس سازمان لیگ تنیس کشور در حاشیه برگزاری این رقابت ها به ایرنا گفت : قرعه کشی این رقابت ها شب گذشته انجام شد و از امروز صبح و بر اساس جدول مقدماتی تنیسورها به مصاف یکدیگر رفتند.
علی اصغر غمناک گفت : این رقابت ها در رده سنی زیر ۱۸ سال و در دو بخش دختران و پسران به مدت یک هفته از ۸ تا ۱۶ بهمن ماه در در مجموعه ورزشی المپیک کیش در حال برگزاری است .
وی افزود : در جدول مقدماتی این دوره و در بخش پسران ۳۱ تنیسور از کشورهای ایران ، ازبکستان ، ترکیه، روسیه و آلمان که برای دستیابی به جدول اصلی با یکدیگر رقابت می کنند.
این مسئول در فدراسیون تنیس گفت : در پایان جدول مقدمانی شش تنیسور به مرحله اصلی راه می یابند.
وی اضافه کرد : در بخش انتخابی دختران نیز پنج تنیسور از ایران حضور دارند .
غمناک گفت : در جدول اصلی که از روز دوشنبه آغاز می شود تنیسورهایی از کشورهای ترکیه ، ازبکستان ،ایران، تاجیکستان ، آمریکا ، هند ، هنگ کنگ ، روسیه ، آلمان ، ژاپن و کانادا حضور خواهند داشت .
محسن خدا پرست داور نشان سفید سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده دارد .
ششمین دوره رقابت های تنیس جام حذفی بانوان نیز که با حضور ۲۴ تیم و به مدت یک هفته در جزیره کیش برگزار شده بود روز جمعه با معرفی نفرات برتر و قهرمانی تیم پایاچوب تبریز به پایان رسید.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2938
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.