• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

ممنوعیت ارائه خدمات حمل و نقلی با پلاک ملی در کیش

  • کد خبر : 29325
  • 13 آذر 1402 - 10:43
ممنوعیت ارائه خدمات حمل و نقلی با پلاک ملی در کیش

خدمات حمل و نقلی در جزیره کیش تنها با خودروهای پلاک کیش ارائه می شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، میثم سام بند سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی این شرکت با اشاره به اهمیت حفظ جایگاه حمل و نقل کیش به عنوان یکی از شاخص های مهم این منطقه گردشگری گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش و ساماندهی فعالیت تاکسی های اینترنتی با هماهنگی مراجع ذیربط از این پس تنها خودروهای دارای پلاک کیش مجاز به جابجایی مسافر در این جزیره بوده و انتقال مسافران با خودروی پلاک ملی ممنوع است.

سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش افزود: با همکاری پلیس راهور از این پس با خودروهای پلاک ملی که تحت هرعنوان از جمله تپسی، اسنپ و سایر پلت فرم ها اقدام به جابجایی مسافر در سطح جزیره کنند برخورد قانونی خواهد شد.

سام بند اظهار داشت: بهبود خدمات حمل و نقل و نظارت گسترده بر ارتقای سطح خدمات با هدف تامین رفاه بیشتر شهروندان و افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران از رویکردهای مهم مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران،آب و خدمات است.

لازم به ذکر است ناوگان حمل و نقل عمومی کیش با ۵۶۰ دستگاه تاکسی سفید، ۱۲۸ تاکسی زرد و ۷۹ دستگاه مینی بوس به ساکنان و گردشگران خدمات ارائه می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29325
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.