• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
8

استاندار هرمزگان: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به نفع مردم یکی از شاخصه‌های دولت مردمی است

  • کد خبر : 29279
  • 24 آبان 1402 - 9:40
استاندار هرمزگان: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به نفع مردم یکی از شاخصه‌های دولت مردمی است

استاندار هرمزگان، گفت: دولت مردمی شاخص‌هایی دارد که راهبری جهت اتمام پروژه‌های نیمه تمام به نفع مردم یکی از این شاخص‌هاست.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، «مهدی دوستی» روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه، در مراسم افتتاح مدرن ترین فرودگاه کشور در کیش، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را اولویت دولت معرفی کرد و اظهارداشت: دولت به هیچ وجه به دنبال آغاز پروژه‌های نمایشی نیست تا با آن‌ها نسل‌های آینده را بدهکار کند بلکه بنا به دستور ریاست محترم جمهور اولویتش تکمیل طرح‌های نیمه تمام به نفع مردم است و این موضوع خود شاخصی دیگر از رویکرد مردم محور دولت مردم است.

دوستی گفت: بنا به فرمایش حضرت آقا ملت ایران، جمهوری اسلامی را از دل آرزوهای فروخورده خود علم کردند، پس ما یکی از وظایف اصلی خود را تحقق آرزوهای ملت عزیز ایران می‌دانیم و بر همین اساس، ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل پیشرفته و مدرن را که از مطالبات به حق این ملت پیشرو و متمدن است را به صورت جدی در دستورکار قرار دادیم.

دوستی افتتاح فاز سوم بندر شهید رجایی، افتتاح مدرن‌ترین فرودگاه کشور در کیش، بهره‌برداری از بندرگاه جدید خمیر و احداث طرح‌های بندری در بوموسی و سیریک را بخشی از مهمترین اقدامات دولت در حوزه راه و شهرسازی دانست و گفت: زیرساخت‌های لازم برای توسعه دریامحور که مدنظر رهبر معظم انقلاب است به صورت جدی در دست اجراست‌.

استاندار هرمزگان، گردشگری دریایی را یکی از مزیت‌های مهم هرمزگان دانست و عنوان‌کرد: برای تحقق این مهم در استان همه ظرفیت‌ها بسیج می‌شود.

گفتنی است، مکانیزه ترین فرودگاه کشور در کیش که کلنگ زنی آن در سال ۱۳۹۱ انجام شده و وعده بهره برداری از آن از سالی به سال دیگر روی زمین مانده بود، هم اکنون در دولت سیزدهم افتتاح شد تا گام‌های جدی برای هموار کردن مسیر توسعه و سرمایه گذاری در منطقه برداشته شود.

این فرودگاه از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که آمار قابل قبولی نیست؛ اما از تابستان ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ پیشرفت این طرح فاخر شتاب چشم گیری گرفت و توانست با ۴۰ درصد پیشرفت در عرض ۲ سال آماده بهره برداری باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29279
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.