• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

روز ۱۳ آبان بیانگر عشق و ایمان ملت ایران

  • کد خبر : 29161
  • 12 آبان 1402 - 21:39
روز ۱۳ آبان بیانگر عشق و ایمان ملت ایران

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در تقویم کشور به روز دانش آموز مزین است با صدور پیامی این روز را به تمام علم آموزان کشور تبریک گفت.

به گزارش کیشوندنیوز، در متن پیام سرهنگ ” علی اصغر جمالی” فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش آمده است: روز ۱۳ آبان بیانگر عشق و ایمان ملت ایران به ویژه قشر دانش آموز و دانشجو برای سربلندی و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کوتاه کردن دست استکبار و دشمنان اسلام و نظام با اراده ای وصف ناپذیر است.

۱۳ آبان ماه که در تقویم رسمی کشور به عنوان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” نامگذاری شده است؛ فرصت ارزشمندی برای تبیین چرایی این اقدام، بازخوانی حوادث و رخدادهای مهم و تعیین کننده‌ای به شمار می‌رود که عرصه‌هایی از مصاف ملت ایران با آمریکای سلطه گر و جنایتکار را طی چهار دهه اخیر عرضه می‌کند.

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، امیدوارم همه دانش آموزان آتیه دار این مرز و بوم با تلاش و کوشش دو چندان در راستای تحصیل و تهذیب دانش، آگاهی و اخلاق، بتوانند آینده ای روشن و بی بدیل برای خود ساخته و ضامن عزت روزافزون خاک پاک جمهوری اسلامی ایران باشند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش
سرهنگ علی اصغر جمالی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29161
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.