• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
8

تدوین سند جامع سلامت در دستور کار بیمارستان کیش

  • کد خبر : 29134
  • 09 آبان 1402 - 19:03
تدوین سند جامع سلامت در دستور کار بیمارستان کیش

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در جلسه شورای اطلاع رسانی سلامت از تدوین سند راهبردی جامع سلامت خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این جلسه با حضور امید براتی رئیس بیمارستان کیش، اسدالله احمدی رئیس مرکز بهداشت جزیره و جمعی از اعضا شورا برگزار شد.

بر اساس این گزارش دکتر براتی، توجه ویژه به بحث آموزش همراه با اطلاع رسانی گسترده را از نکات مهم حوزه سلامت عنوان کرد.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش همچنین جلب رضایت و اعتماد مراجعه کنندگان با خدمات رسانی مطلوب و تلاش صادقانه جهت رفع نواقص و ضعف های موجود در مجموعه را از دیگر مسائل حائز اهمیت برشمرد.

وی با اشاره به اینکه تدوین سند راهبردی جامع سلامت کیش از سوی دکتر سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مورد تاکید قرار گرفته است گفت: با همکاری سازمان و تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت و درمان، با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و فراخور نیاز مردم جزیره کیش در پیشبرد این هدف تلاش می کنیم.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در پایان از رای زنی ها برای دریافت واکسن هپاتیت جهت واکسینه شدن تمامی افراد گروه سنی هدف در برابر این بیماری خبر داد.

همکاری و تعامل با مرکز توسعه سلامت در بحث پیشگیری از بروز بیماری در جزیره کیش، فرهنگ سازی در زمینه زایمان طبیعی مادران، شناخت هرچه بیشتر مولفه های اجتماعی سلامت، اهتمام روابط عمومی سازمان و شرکت های تابعه همچنین استفاده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز کیش، اصحاب رسانه و شبکه های اجتماعی به منظور اطلاع رسانی مسائل حوزه سلامت و درمان نیز از جمله نکاتی بود که دکتر براتی در این جلسه مطرح کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29134
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.