• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کیش اینوکس می تواند جزیره کیش را به هاب مالی ایران تبدیل کند

  • کد خبر : 28971
  • 24 مهر 1402 - 19:24
کیش اینوکس می تواند جزیره کیش را به هاب مالی ایران تبدیل کند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امسال به دلیل عضویت ایران در بریکس، نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فرینا، رحیم سرهنگی در نشست خبری که به مناسبت رویداد بین‌المللی کیش اینوکس در تهران برگزار شد افزود: این رویداد دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه است که از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه با حضور فعالان اقتصادی و مالی، نخبگان دانشگاهی و بخش دولتی و حاکمیتی در جزیره کیش برگزار می شود.

سرهنگی هدف از برگزاری این رویداد بین‌المللی را بررسی آخرین دستاوردهای صنعت مالی کشور و ارتباط با بازارهای مالی دنیا عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه که با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه صنعت مالی از ۱۰ کشور خارجی، ترکیه، روسیه، چین، سوئیس، آذربایجان و غیره برگزار می‌شود، هم افزایی بین سه ضلع اصلی حاضر از جمله ارائه دستاوردهای حوزه‌های مختلف نخبگان، فعالان اقتصادی و مالی در بخش‌های مختلف، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و غیره است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور یک پاویون خاص برای شرکت‌های دانش بنیان صنعت مالی در نظر گرفته شده و از تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت مالی برای حضور در این رویداد بین‌المللی دعوت شده است.

وی با بیان اینکه این سازمان در چهار حوزه متمرکز است، گفت: ابتدا صنعت گردشگری، دوم صنعت ارتباطات، سوم حوزه مهندسی صنعت پتروشیمی و چهارم نیز صنعت مالی است که یکی از اهداف اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است.

سرهنگی با بیان اینکه باید فرصت سرمایه‌گذاری مالی در جزیره کیش را غنیمت شمرد افزود: این نمایشگاه می‌تواند کیش را به هاب مالی ایران تبدیل کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28971
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.