• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

برگزاری دوره های آموزشی شیلات هرمزگان در راستای ممنوعیت صیدهای مخرب

  • کد خبر : 28536
  • 12 شهریور 1402 - 9:11
برگزاری دوره های آموزشی شیلات هرمزگان در راستای ممنوعیت صیدهای مخرب

رئیس گروه امور اجتماعی و رفاه صیادان شیلات هرمزگان از برگزاری دوه های ترویجی، فرهنگی و آموزشی شیلات هرمزگان در راستای ممنوعیت روش های صید های مخرب داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، عزیزاله صادقی با اشاره به تاکیدات مدیرکل شیلات هرمزگان مبنی بر اهمیت پیشگیری و فرهنگ سازی از برگزاری این دوره های ترویجی، فرهنگی و آموزشی در راستای مقابله با صید غیر مجاز به ویژه صید پرساین در شب( شب چراغی )خبر داد.

وی با بیان اینکه این دوره ها ویژه جامعه صیادی و با هدف ممانعت از انواع صید مخرب پس از سالها دوباره توسط مدیرکل شیلات هرمزگان در دستور کار معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان قرار گرفته است تصریح کرداین دوره های آموزشی بر اساس برنامه زمان بندی شده و به صورت مستمر در همه شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

رئیس گروه امور اجتماعی و رفاه صیادان شیلات هرمزگان افزود: پیشیگری و همراهی جامعه صیادی بدون شک در کنار فرهنگ سازی نقش بسزا و تاثیر گذاری در کاهش صید مخرب دارد که خوشبختانه این مهم در شیلات هرمزگان مورد توجه قرار گرفته است.

صادقی تصریح کرد: این دوره ها در بنادر صیادی کنگ، حسینه و بستانه با حضور نماینده پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، نماینده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات شهرستان،اتحادیه تعاونی های صیادی و جمعی از نمایندگان جامعه صیادی استان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28536
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.