• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهردر کیش گشایش یافت

  • کد خبر : 283
  • 12 آبان 1394 - 23:29

نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی سه شنبه شب در تالار شهر کیش گشایش یافت . در این نمایشگاه که در سه بخش ابزار ، تجهیزات و ادوات ماشین سازی ، سازندگان طلا و جواهر و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و حلقه واسط فروش و بازرگانی […]

نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی سه شنبه شب در تالار شهر کیش گشایش یافت .

در این نمایشگاه که در سه بخش ابزار ، تجهیزات و ادوات ماشین سازی ، سازندگان طلا و جواهر و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و حلقه واسط فروش و بازرگانی برگزار شده است انواع طلا و جواهر، سنگ های قیمتی و دستگاه های پیشرفته در زمینه تولید و ساخت طلا ،جواهر و همچنین صنایع وابسته در معرض نمایش قرارگرفته است .
اعتماد سازی بین فعالان این صنف ،آشنایی تولید کنندگان و صادر کنندگان با محصولات ، ماشین آلات و فناوری های نوین در بخش تولید و صادرات و همچنین معرفی توانمندی های داخلی از اهداف برپایی این رویداد است .
در این نمایشگاه نمایندگان شرکت های داخلی و خارجی از جمله ایتالیا و ترکیه ، در ۴۷ غرفه و در فضایی به وسعت یک هزار و ۲۰۰ متر ،تولیدات خود را عرضه کرده اند.
عرضه انواع سرویس های طلا و جواهر ، انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ، دستگاه های پیشرفته تولید داخل طلا و جواهر ، انواع شیشه های ضد گلوله ، دستگاه های جدید ریخته گری ، انواع دستگاه های حکاکی و سازنده مصنوعات طلا و پلاتین ، صندوق های نسوز و درب های ضد سرقت ،دستگاه های ساخت انواع زیور الات و تولید شمش و صنایع وابسته به معرض نمایش گذاشته شده است .
در این نمایشگاه علاوه بر عرضه تولیدات کارخانه ها و کارگاه های داخلی و خارجی ، فروش انواع طلا و جواهر نیز انجام می شود .
این نمایشگاه سه شنبه شب با حضور علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، عبدالله محمد ولی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ های قیمتی ایران، محمود بندرچی رئیس ستاد برگزاری ، کوروش گوهر بین عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران و جمعی از تولید کنندگان داخلی و خارجی در تالار شهر کیش برگزار شد .
پس از افتتاح مسئولان حاضر از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید و با غرفه داران گفت وگو کردند.
این نمایشگاه با مجوز شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با همکاری و حمایت کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، مشهد، تبریز، همدان و سایر اتحادیه های کشور برگزار شده است .
این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ آبان ماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان بازدید کنندگان است .

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=283
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.