• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بندر نخیلو در شهرستان لنگه از میدان‌های نفتی لاوان پشتیبانی می‌کند

  • کد خبر : 28163
  • 07 مرداد 1402 - 10:09
بندر نخیلو در شهرستان لنگه از میدان‌های نفتی لاوان پشتیبانی می‌کند

معاون مهندسی و عمران اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بندر نخیلو در شهرستان بندرلنگه در قالب یک بندر پشتیبان برای لاوان و میدان‌های نفتی این جزیره پشتیبانی می‌کند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، حمید کمالی روز چهارشنبه در بیست و پنجمین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل با دستورکار بررسی فرسایش و پیشروی آب دریا به سمت روستای نخیلو ناشی از ساخت بندر نخیلو افزود: انجام مطالعات، طراحی، دریافت مجوز ساخت و اجرای دیوار حفاظت ساحلی روستای نخیلو در دستورکار شرکت نفت فلات قاره ایران قرار گرفت.

وی، لزوم دریافت مجوز بهره‌برداری بندر نخیلو را در راستای اجرای قوانین موجود را یادآورشد و ادامه داد: این بندر از میادین نفتی جزیره لاوان پشتیبانی می‌کند.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآورشد: طرح مطالعاتی برای ایجاد دیوار حفاظت ساحلی روستای نخیلو در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط شرکت نفت فلات قاره ایران تهیه و به همراه دیگر مدارک و مستندات به منظور ارائه در کمیته صدور مجوز سازه‌ها و تاسیسات دریایی باید در سامانه صدور مجوزها بارگذاری شود.

کمالی با اشاره به مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه مسوولیت‌های اجتماعی و رونق معیشت ساحل نشینان به‌ویژه در روستاها بیان کرد: در حوزه رفت و آمد شناورها در این بندر نیز اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان با شرکت نفت فلات قاره ایران همکاری خواهد داشت تا با یک شجاعت هوشمندانه این کار دنبال شود.

 

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28163
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.