• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

عذرخواهی کیش ایر بابت تأخیرهای چند روز گذشته

  • کد خبر : 28070
  • 25 تیر 1402 - 10:57
عذرخواهی کیش ایر بابت تأخیرهای چند روز گذشته

شرکت هواپیمایی کیش در اطلاعیه‌ای بابت تأخیر در پروازهای چند روز گذشته عذرخواهی کرد.

 

به گزارش کیشوندنیوز، شرکت هواپیمایی کیش در اطلاعیه‌ای بابت تأخیر در پروازهای چند روز گذشته عذرخواهی کرد. متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

شرکت هواپیمایی کیش ضمن عرض پوزش از مسافران گرانقدر که طی دو روز گذشته با تاخیر یا ابطال پرواز مواجه گردیده اند باطلاع می رساند؛ اولویت این شرکت، همواره انجام پروازهای ایمن با رعایت کلیه استانداردهای حاکم بر صنعت هوانوردی بوده و در اجرای سیاست” ما مراقب شما هستیم” هیچگونه ریسک ایمنی را برای پروازهای خود نمی پذیرد.

متاسفانه این شرکت طی ۴۸ ساعت اخیر علاوه بر کاهش طبیعی توان عملیاتی ناوگان ناشی از گرمای کم سابقه و بسیار شدید هوا با چند مورد نقص فنی در برخی هواپیماهای فعال‌خود، مواجه و به ناچار در جهت صیانت از امانت سنگین خود که همانا جان و مال مسافران می باشد نسبت به انجام تعمیرات اساسی و عنداللزوم تعویض قطعات معیوب، اقدام نمود که بدلیل زمان بر بودن فرآیندهای تعمیراتی و اخذ تاییدیه مجدد صلاحیت پرواز از مراجع ذیصلاح، تاخیر یا ابطال تعدادی از پروازها اجتناب ناپذیر بوده است.

علیرغم اینکه این شرکت با رعایت دقیق مفاد منشور حقوق مسافر ابلاغی از سازمان هواپیمایی کشوری تا حد امکان در جهت کاهش خسارت وارده به مسافرین از طریق استرداد وجوه پرداختی، پذیرایی در ساعات تاخیر و سایر الزامات، اقدام نمود لیکن دلجویی و عذرخواهی از مسافران گرامی و معزز را بر خود فرض می داند.

انشالله با تحقق برنامه های عملیاتی و بازگشت هواپیماهای زمینگیر به چرخه پروازی در آینده نزدیک شاهد رفع یا کاهش اینگونه اتفاقات ناخواسته خواهیم بود.

در پایان از بردباری و شکیبایی همراهان همیشگی کیش ایر سپاسگزاریم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28070
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.